U nás jsme WOT řešili u dvou klientů. S pingem na seznam do 20ms jim hra ukazovala 60-120ms a lagovala. Kolega to zkoušel nainstalovat a hrát a ze začátku s tím měl taky občas problém.
Připojením do netu to ale nebude. Engine hry není napsaný úplně košér a spojení se serverem je závislé na celkovém stavu a výkonu pc. Nedávno vyšel nějaký významnější update, který měl údajně kompletně změnit způsob vykreslování grafiky, což se podepsalo na vyšších nárocích hry na výkon pc. Od té doby se datují problémy s lagováním.
Doporučení - před hraním restartovat pc, zavřít všechny zbytečné aplikace a v nastavení grafiky ve hře oželet vykreslování některých detailů.
Kolega vypozoroval, že když nastavil grafiku úměrně schopnostem své sestavy, hra lagovala velice často, narozdíl s nastavením lehce pod průměr, kde mu to jelo prakticky bez lagů (já mám notebook s radeonem HD2400, mě by se asi nespustil ani install hry :) )
Dokonce mu latence shazoval i firefox na pozadí se stránkou seznamu (reklamy ve flashi?).
Na netu jsme k tomu našli tyto informace - engine je optimalizovaný jen na jednojádro a dvoujádro, takže ikdyž si myslíte, že máte nabušený PC, hře je to absolutně jedno :)
náročnější renderování po nedávném updatu, každý pohyb ve hře se přesně synchronizuje se serverem, tzn. jakmile pc přestane stíhat renderovat a výrazně klesne fps, začne lagovat a počítat vyšší ping (čeká na grafiku, aby mohl udělat sync se serverem), tím pádem vzniká jakási "nekonečná" smyčka, kdy grafika nemůže vykreslovat, že je vysoký ping, a vysoký ping je proto, že grafika nevykresluje dostatečně rychle :)
A pod hrou jede ještě torrent klient, pomocí kterého je zajištěná distribuce updatů, takže když hrajete, tak zrovna sdílíte :)
Jo, někde na fóru se gamesníci bavili, že jde hra nějak přepnout na starou verzi renderování, se kterou to funguje jako předtím. To si ale bude muset každý vygooglovat sám..