Ty provozuješ banku, že to vidíš stejně jako v bance a postupuješ dle legislativy pero banky nebo telekomunikační firmu a jedeš dle ZoEK?
Rad bych se vas zeptal na jednu vec zanedlouho planujeme obesilat naše zákazníky informačním dopisem ohledně nějakých změn a novinek.Zaroven chceme doplnit nejake bodby do všeobecnych obchodnich podmínek které jsou součástí smlouvy o poskytování přístupu k síti internet.
Zajima mně jestli v případě změny obchodních podmínek stačí zákazníky informovat cestou dopisu.
Je to jednoduché. ZoEK pro tebe stanoví, že povinnou součástí smlouvy podepisovanou s klienty je, že je tam bod o tom, jak bude probíhat oznamování změn podmínek. Takže stačí se podívat, co dáváš podepsat lidem a dle toho postupuješ. :-)
Dále máš povinnost oznamovat jen to, co zhoršuje pozici klientů. A oznamuješ jim to minImálně 30 dní před vstupem v platnost a zároveň s tím jim musíš oznámit, že při nesouhlaus mohou okamžitě smlouvu ukončit bez jakýchkoliv sankcí (i tI, co mají úvazek na X dalších let).
ZoEK to takto stanovuje, pokud jsi veřejná síť. Pokud neveřejná, tak je primárně dáno dle občanského/obchodního zákoníku a co v souladu s nimi máš opět ve smlouvě.