Předem upozorňuji ,že musíte mít již funkční WEB SERVER na své LAN se stránkami a nejlépe již odzkoušené přesměrovávání pomocí NATu (na fóru to bylo již několikrát rozebíráno)
/ip firewall nat add chain=srcnat src-address="Rozsah adres pro které bude reklama fungovat" protocol=tcp dst-port=80 src-adress-list=!reklama action=src-nat to-adresses="IP Adresa rozhraní směrem k WEB serveru"
/ip firewall nat add chain=dstnat src-address="Rozsah adres pro které bude reklama fungovat" protocol=tcp dst-port=80 src-adress-list=!reklama in-interface="Rozhraní ze kterého přišel požadavek od klienta(LAN)" action=dst-nat to-addresses=IP Adresa WEB serveru s reklamou to-ports="Port na kterém očekává WEB server s reklamou"
/ip firewall mangle add chain=forward src-address="Rozsah adres pro které bude reklama fungovat" protocol=tcp dst-port=80 in-interface="Rozhraní ze kterého přišel požadavek od klienta(LAN)" src-adress-list=!reklama tcp-flags=fin action=add-src-to-address-list address-list=reklama addres-list-timeout="Čas po který nebude klient rušen reklamou(pokud chcete zobrazovat jednou za den nastavte na 0s a čtěte dále"
Pravidla odzkoušena a fungují.
Pokud potřebujete zobrazovat pouze jednou za den(či jakýkoliv časový úsek) přidejte následující skript:
/ip firewall address-list remove [/ip firewall address-list find list=reklama]
a spouštějte jej třeba jedenkrát denně o půlnoci či v ten časový úsek ,to nechám na vás.
Jinak na stránkách s reklamou doporučuji udělat alespoň nějaký kontrolní obrázek generovaný nějakým skriptem(třeba PHP) a ukládat klientovu IP do databáze ,jakožto ověření zda-li klient reklamu/upozornění opravdu viděl (Adresa v address-listu nic neznamená ,poněvadž se zaznamenává jakýkoliv pokus o spojení s internetem a to že je tam ještě 100% neznamená ,že klient upozornění viděl).
Možná bych ještě dodal ,že to není zrovna nejelegantnější způsob ,ale nic lepšího mě nenapadá.