Zdravím,
chci se poradit s problémem. Klient (Základní škola) chtěl přejít na VoIP telefonování, aby ušetřili, protože u stávajícího operátora (Live Telecom) platili 700 Kč za měsíc. Zařídil jsem jim to a po přechodu teď platí asi 80 Kč. Doteď dobrý. Jenomže se mi zapomněli zmínit, nebo mi to schválně zamlčeli, že mají smlouvu s Live Telecomem na 24 měsíců od dubna 2013 a mě blbce nenapadlo vyžádat si od nich kopii smlouvy, protože by mi to samozřejmě řekli, kdyby to bylo na dobu určitou, že....
Měsíc po přechodu k VoIP přišla od Live Telecom další faktura na 700 Kč. Tak jsem tam volal a bylo mi řečeno, že VoIP operátor sice zrušil jakoby to číslo, ale nějaký balíček, který měla škola ujednaný běží dál. Chápu to tak, že se sice zrušil závazek mezi Telecomem (O2) a Live Telecomem, ale ne mezi Live Telecomem a Základní školou.
Na infolince mi také řekli, že jediná možnost je podat výpověď s tříměsíční výpovědní lhůtou. Podotýkám, že ve smlouvě se píše, že výpověď je možné až po uplynutí 24 měsíců, čemuž nerozumím - číslo smlouvy jsem jim říkal a hledali si to. Ve smlouvě se taky píše, že při ukončení smlouvy předčasně před uplynutím doby 24 měsíců bude účtována pokuta ve výši částky zbývajících měsíců. Ale pokud vím, není teď po změně zákoníku možné požadovat ze strany operátora pouze 20% z měsíční částky? Jak to je?
Napadá vás někoho jak z toho ven? Díky moc.