Ja osobne nejdrive vse zkontroluju vzdalene, pozadam klienta at se pripoji, podivam se jaky ma signal (napr. DD WRT jej zobrazuje). Pokud nenajdu nic, pozadam klienta at si stahne teamviewer, pripojim se k nemu vzdalene. Zbezne zkontroluju, zda mu nevyskakuje nejake okno, nema na liste zaplych xx zbytecnych veci apod. Taky se ptam, jestli maji doma jine zarizeni - notebook, tablet ... a zda jim to tam jede v poradku. Pokud reknou, ze ano, tak se tim "dal" nezabyvam a reknu jim, at si uvedeny pc nechaji nekym procistit, zformatovat apod. Popr. jim navrhnu, ze pokud nikoho takoveho nemaji, at to dovezou (pozalohuji si data) a ze jim to za tolik a tolik dam do poradku.
Za ty roky sve klienty znam natolik, ze se mi ozyvaji v podstate ti stejni.
Co se tyka vyresetovanych zarizeni, tak dokazat, ze je to vlivem vypadku el. a nebo zasahem klienta, je problem. Uz jsem se parkrat nechal napalit - klient vola, ze jim blbla elektrika, ze jim to vyhodilo jistice apod., na TP-Link AP se nedostanu, rikam si, asi je to vyresetovane, tak tam prijedu, nastavim a vse jede. Az pozdeji jsem se podival na SXT a vidim uptime 30 dnu. O zadnych vypadlych jisticich nemohla byt rec, protoze SXT i AP byly na stejne prodluzce (jen ma domneka - klienta byla expertka a misto toho, aby si nechala notebook opravit = startoval snad 5 min., nez byl pouzitelny, tak asi usoudila, ze problem je na strane zarizeni a ujala se laborovani, kdo vi ...).