Na testování to mám doma v každodenním provozu a pozoruju ještě různé neduhy.
Webové rozhraní + android aplikace:
* stále chybějící archiv nahraných pořadů
* nemožnost úprav pořádí TV stanic
* ve webovém rozhraní nelze přečíst detailní popis pořadu, jelikož okno s videem zabere veškerý prostor a popis pod ním už nemá místo, kam by se zobrazil (aspoň teda u rozlišení 1366x768, které mám na notebooku)
* stejně tak mi přijde i nepřehledný EPG, protože taky pro něj moc prostoru nezbývá ve web rozhraní.
STB Albis:
* někdy zaznamenávám skoky v přehrávaném pořadu o několik sekund. I po vrácení se v pořadu zpět na dané místo se skok opět projeví. Děje se to v časech třeba i po půlnoci, kdy neočekávám žádné špičky, kdy by linka nestíhala ani u nás ani na straně 4network.tv.
* nahrané pořady z některých stanic nelze přehrávat dříve než když skončí živé vysílaní (týká se to např. Nova Cinema).
* po pauznutí přehrávaného pořadu a následném odpauzování je mírně rozhozená synchronizace obrazu a zvuku. Je nutné vrátit se na časové ose o krok zpět, aby se to opět sesynchronizovalo a sedělo přesně.
* několikrát se stalo, že přehrávaný pořad nebylo možné posouvat na časové ose. Od určitého okamžiku se místo přehrávání objevila jen černá obrazovka a nic se nedělo.
* pokud si pustím jakýkoliv pořad z archívu před půlnocí, jeho přehrávání skončí po půlnoci, a následně zmáčknu červené tlačítko, které normálně funguje jako funkce pro smazání aktuálně přehrávaného programu z archívu, tak se místo smazání nahraje nějaký jiný pořad (zřejmě ten, co aktuálně běží v TV).
Zdálo se, že technická podpora bude fungovat dobře, protože se nejdříve iniciativně ozval technik, který mě požádal, ať problémy hlásím jemu. Ovšem během dvou dnů, co jsem některé z výše uvedených problému na STB nahlásil, už přestal reagovat. Teď je to asi měsíc od posledního hlášení a bez reakce.