A u Tebe Viktore platí zákazník za špatně spárovanou platbu nějaký poplatek? Mám na mysli to, že pak někdo na firmě musí tu jeho platbu dohledat, spárovat se správnou fakturou. Nedej bože, když se trefil do cizího VS a zaplatil někomu jinému - co potom? Ten někdo jiný už má zaplacenou a ten popletený platí ještě jednou?
Když zákazníka otravuju tím, že si musí volat (byť jeho chybou), tak jednak ho tím mohu lehce rozlaďovat až silně naštvat. To je jen jedna věc, druhá je, že ten zákazník docela dost dlouho vytěžuje někoho, kdo musí takto špatnou platbu dohledat, správně spárovat a v tom horším případě volat tomu druhému zákazníkovi, že ta jeho faktura byla zaplacena omylem někým jiným a že se na to teď přišlo a že vlastně má dluh a že by to měl doplatit, takže defacto mohu naštvat ještě i někoho jiného.
Přitom stačí udělat malá opatření, aby nemohlo dojít překlepem při zadávání VS at faktury nebo zákazníka k tomu, že by zaplatil někomu jinému. Dál nechat počítač, aby si zjistil, kdo že vlastně platil. Z historie plateb je to jednoduchá záležitost (ostatní už většinu zmínili). Výsledkem je, že firma ušetří na platech zaměstanců, zákazník platí a nemá důvod se rozčilovat a případně přemýšlet, jestli to není někde jinde lepší apod.
A celé to stojí ve skutečnosti pár drobných na začátku, které se do budoucna násobně vrátí.
proste nezaplatil a pokud se trefil do neciho var.symbolu tak to zaplatil tomu nekomu ... lidska blbost nelze nijak resit :) jak rika jedna moje kolegyne, kdyz poslu spatne platbu za sipo, elektrinu, plyn .. nikdo se semnou nebavi ...