Z toho, co je v tom "manuálu" nikde nelze vyčíst, jak pozná ten Intex kapacitu baterie a ten důležitý údaj, jakým proudem tu kterou baterii nabíjí. Proto jsem psal o Kompletním PDF-ku. Např. z hodnoty max. 10A moc chytrý nejsem. To může být 1mA nebo i 10A. Také tam postrádám popis možnosti regulace pro různé typy - konstrukce Povolených bateríí. A to jsou zásadní věci, kromě jiných. Dále se domnívám, že pokud nebude nabíjení správně teplotně regulováno, dojte k této nepříjemnosti i u baterie, která bude uvnitř povoleného intervalu kapacity. Dodržet totiž teplotu okolí a tím i baterie předepsanou výrobcem bude čím dál tím obtížnější. Jinými slovy, s tímto omezením je nabíječka nepoužitelná, protože méně než 24 st. Celsia nemá dnes v prostorách téměř nikdo.
Odpovědět na nemožnost použití autobaterie tímto stylem považuji za neadekvátní, především s ohledem na skutečnost, že autobaterie na několika místech provozuji/udržuji přes 5 let bez problému (záloha osvětlení prostor) na dělaných nabíječkách, pokud je k dispozici vhodný prostor pro umístění. Už jsem to tu jednou psal, ale ty tvé "argumenty", kterým se snažíš dodat věrohodnosti urážkou, či sprostými slovy, vyžadují zástup slepě věřících. Ten opravdový důvod, pokud existuje, bych někdy rád viděl přesně a věrohodně popsaný a pak si o tom můžeme promluvit. Do té doby (a pravděpodobně i potom) budu věřit sobě a mým letitým instalacím. Protože fungují. mpcz, 31/10/2018