Řešíme teď migraci pár čísel našich zákazníků protože jejich současný dodavatel končí a nevíme kam je poslat. Koho by jste doporučily?
Jakého VoIP operátora zvolit?
IPEX a jeho virtuální operátoři.
ČRa
Jednoznačně Odorik
Taktéž se přikláním k Odoriku.
U jednoho zakaznika mam Fayn, od preportovani 4 cisel o tom nevim, jen se obcas dokoupi kredit.
Sent from my iPad using Tapatalk
Ve firmě používáme VoIP služeb od www.casablanca.cz a zatím bez problémů.
Odorik
myslim ze to je zbytecna odpoved na to ze to resil pred dvema lety
myslim ze to je zbytecna odpoved na to ze to resil pred dvema lety
Když už si k vůli tomu jednomu příspěvku kolega založil nový účet, tak musí být s C. asi hodně spokojený :
Umi jeste nekdo z VOIP poskytovatelu virtualni ustrednu jak ipex ? Idealne za nejaky mensi poplatek nez je 1000 bez DPH/ mes. Mame 5 voip zakazniku a tak nejak se nam to nevyplati platit
Ono je otázkou co kdo preferuje, já třeba cenu, takže FAYN je ta volba, vím ale že jsou kvalitnější ohledně podpory a podobně, což FAYN má nějakou pani na lince která tak zjistí kolik je stav vašeho konta a tím to zhasne :) Pokud ale u nich už je IVRko tak se s vámi baví více technicky
Zdravím,
od počátku VOIP mám 802.cz, nyní okolo 40 čísel. Zkusil jsem i jiné poskytovatele, ale nakonec jsem usoudil, že ta 802-ka vyhovuje nejlépe.
mpcz, 27.jul.2017
Máme tady takový případ co se ještě nikdy neřešil tak pokud by byl ochoten někdo poradit jak to nejlépe vyřešit budu rád za rady.
Firma má 8 klasických telefonů z kterých vede dvojlinka do ústředny Panasonic (každý má svoje jedinečné číslo přenesené ještě od původního O2 operátora, když to ještě nebylo přes VOIP. Z této ústředny vede kabel do malinké VOIP brány Linksys (taková ta klasická stará malá stříbrná). A ta je do internetu. Za těchto 8 čísel platí paušál cca 350kč VOIP operátoru. Chtěli by k nám přejít s internetem, ale zjistilo se, že jejich poskytovatel připojení je zároveň ten VOIP poskytovatel (virtuální operátor). Jak to nejlépe vyřešit, kterého VOIP operátora zvolit? Bohužel je zde podmínka, že ty tel. čísla se musejí zachovat...
Cisla zachovat jde vzdycky. Od puvodniho VOIP operatora si vyzadate CVOP nebo referencni cislo zakaznika a pak se zazada o portaci bud jednotlivych cisel (cca 1000s dph/cislo) nebo blok cisel kolem (2000 s dph) alespon teda takto jsem vzdycky vse prevadel. Od o2, od jineho voipa k nam na virtual ustrednu.
nevíte kdo z VOIP operátorů používá ipv6? docela by se nám to hodilo abychom neřešili furt problémy s natem....
Resil nekdo ted VoIP operatora na neomezene volani? Nasel jsem snad jen eri. Resp. na normalni volani pouzime odorika, ale ted se zda bude pozadavek na neomezene, coz je asi hure sehnatelne....
Diky
basty Myslím, že neomezeně ve VoIP prostředí neexistuje.
Dřív jsme ve firmě používali Fayn: https://www.fayn.cz/voip. 3000 minut se dá (s trochou fantazie) kvantifikovat jako "neomezeně". :-)
basty Napadá mě poptat u O2, ti neomezenou pevnou po VoIP umí pokud vím. Jen je otázka jestli s nimi chceš něco mít
https://www.o2.cz/osobni/volani/volani-z-domova