Dobrý den, máte někdo zkušenost s Kuki TV? Jak to funguje? Kvalita apod...
Kuki TV
Měli jsme na zkoušení. Nás to moc neoslovilo spíše zpracováním grafické podoby a nepřehlednosti (uživatelsky). Také nutnost settopboxu.
Nevím jaké jsou změny teď.
Je možno pouštět již na platformě win, linux, android, ios. Služba je vyvíjena hlavně pro STB. Na stb běží v multicastu i unicastu. Jinak podle mě přehlednost je na jedničku. Co jsme provozovali IPTV na platformě nangu tak je to sto a jedna. STB jde ovládat pomocí aplikace KUKI TV na androidu i iOsu, zároveň se i koukat.
Kuki TV máme v síti zpuštěnou už nějakou dobu a to co si zákoši chválí je přehlednost a možnost si každý měsíc měnit polovinu programové nabídky zdarma.
Jinak kvalita přenosu je TOP a s jinými službami v ČR se nedá srovnat.
Jinak z pohledu technické podpory ISP vs. Kuki TV. Jediná podmínka je nutnost ke každé smlouvě STB, protože na něm se služba garantuje. Jinak máme zákazníky, kteří mají STB + NB s Win + tablet Mac + tablet s Andriodem a všude to chodí jak hodinky včetně jednotného rozhraní.
Sámoška na Kuki.cz je přehledná i pro BFU.
Čermák - RADIOLINKplus.cz
Take nejak resime IPTV ale zda mi, ze pokud sraovnam nabidku z pohledu zakaznika i sebe s nabídkou O2 (neberu v potaz O2 sport), tak mi prijde kuki dost omezena co do poctu kanalu. Balicek mensi je sice levnejsi, ale taky v nem neni skoro nic. Balicek vetsi uz je lepsi, ale je za stejnou cenu jak O2 TV L. Pokud porovnam pocty kanalu O2 TV M - kuki mensi tak 57 - 30 a O2 TV L - kuki vetsi 95 - 60.
Nebo se pletu?
Dobrý den, mám IPTV kuki / AIM via PIM bez STB a nemůžu nikde naladit url multicastu TV Rebel a CT Jm/Sm nemáte jej prosím někdo?
Díky.
Take nejak resime IPTV ale zda mi, ze pokud sraovnam nabidku z pohledu zakaznika i sebe s nabídkou O2 (neberu v potaz O2 sport), tak mi prijde kuki dost omezena co do poctu kanalu. Balicek mensi je sice levnejsi, ale taky v nem neni skoro nic. Balicek vetsi uz je lepsi, ale je za stejnou cenu jak O2 TV L. Pokud porovnam pocty kanalu O2 TV M - kuki mensi tak 57 - 30 a O2 TV L - kuki vetsi 95 - 60.Nebo se pletu?
To ano, ale půlku z toho si můžeš navolit sám + když Ti nějakej chybí můžeš si ho dokoupit extra sólo. Ona je ještě jedna nabídka Kuki TV, která ale neni veřejná, která nemám 48-ti hodinovej timeshift, ale jen 24-hodinovej. Poptej to přímo u smartcorpu, jestli si ISP nabídnou Ti ji.
Naši zákoši řeší tak, že si vemou menší + jeden, kanál co jim chybí si dokoupí
Dobrý den, mám IPTV kuki / AIM via PIM bez STB a nemůžu nikde naladit url multicastu TV Rebel a CT Jm/Sm nemáte jej prosím někdo?Díky.
Doporučuji se obrátit na tech. podporu.
No jde o to ze ve vetsim uz se da vybrat to je dobry. Sice zakaznik uvidi 60 kanalu a 95 kanalu a bude prndat ze za stejnou cenu je tam proste o 35 kanalu min. Nehlede na to jestli se na to bude divat nebo ne. Ale v tom mensim neni absolutne co vybrat... Tam neni nic... OK, vyber jednoho kanalu dobry, ale ne az tak vyhodny. Kdyby se dalo vybirat v mensim balicku z programu co jsou ve vetsim tak uz by to bylo zajimavy. A teda rozlisovat mensi a vetsi jen poctem vybiranych kanalu... Takto mi to proste prijde o nicem ta nabidka.
No jde o to ze ve vetsim uz se da vybrat to je dobry. Sice zakaznik uvidi 60 kanalu a 95 kanalu a bude prndat ze za stejnou cenu je tam proste o 35 kanalu min. Nehlede na to jestli se na ne bude divat nebo ne. Ale v tom mensim neni absolutne co vybrat... Tam neni nic... OK, vyber jednoho kanalu dobry, ale ne az tak vyhodny. Kdyby se dalo vybirat v mensim balicku z programu co jsou ve vetsim tak uz by to bylo zajimavy. A teda rozlisovat mensi a vetsi jen poctem vybiranych kanalu... Takto mi to proste prijde o nicem ta nabidka.
Njn, jak chceš, naši zákoši tohle neřeší a objednávaj jako steklí.
jako jenom dobre... tim lip... mozna kdyz se to dobre zabalickuje tak snad ok, ale na prvni pohled slabota.
jako jenom dobre... tim lip... mozna kdyz se to dobre zabalickuje tak snad ok, ale na prvni pohled slabota.
Právě, že se jim líbí ta volnost, kterou mají
myslel jsem zabalickovat s internetem... takto je to urcite super princip, ale ta skladba programu je mala...
Honzo a zakazniky mas v lokalite kde nemas konkurenci nebo jo ? Tedy na tvemrelevantnim trhuje treba UPC nebo jiny fiber operator ?
ja mam obavu ze KUKI u nas nebude moc uspesne, nasazujeme proti UPC a proti Centrio. Zakaznik ktery jedna s vice operatory nakonec dostane od konkurenceneco cenove vyhodnejsiho.
... i kdyz proti UPC je jasna vyhoda transparentniho archivu ktery IPTV umi.
Ale jo, snad to pujde, ted sem kouknul na UPC tarif 100+ v cene je 25 propgramu coz je vlastne jen nahrada STA a to cele za 499 kc, to asi konkurence schopny je.
No jde o to ze ve vetsim uz se da vybrat to je dobry. Sice zakaznik uvidi 60 kanalu a 95 kanalu a bude prndat ze za stejnou cenu je tam proste o 35 kanalu min. Nehlede na to jestli se na ne bude divat nebo ne. Ale v tom mensim neni absolutne co vybrat... Tam neni nic... OK, vyber jednoho kanalu dobry, ale ne az tak vyhodny. Kdyby se dalo vybirat v mensim balicku z programu co jsou ve vetsim tak uz by to bylo zajimavy. A teda rozlisovat mensi a vetsi jen poctem vybiranych kanalu... Takto mi to proste prijde o nicem ta nabidka.
Njn, jak chceš, naši zákoši tohle neřeší a objednávaj jako steklí.
Ahoj,
nemáte pocit, že v posledních dnech, je i u FullHD stanic při nejvyšším datovém toku špatný obraz. Pokud někdo udělá nějaký pohyb, tak je to skoro nekoukatelné. :( Přitom se chvástají, že mají i na OTT FullHD obraz oproti třeba O2.
to zubodravec: Praha-Zapad (Revnice) - optika only O2. Zavolej do smarcorpu, poslou Ti velkoobchodni nabidku na "partner kuki". Tady je v drtive vetsine wifina (stejne tak i my).
Ahoj,nemáte pocit, že v posledních dnech, je i u FullHD stanic při nejvyšším datovém toku špatný obraz. Pokud někdo udělá nějaký pohyb, tak je to skoro nekoukatelné. :( Přitom se chvástají, že mají i na OTT FullHD obraz oproti třeba O2.
Noo jakej bitstreame mas nastaveny u STB? (myslim v administraci). Menili totiz parametry streamu (davali to i ve znamost). viz wiki.kuki.cz ;)
Občas tady někteří z Vás píší o přechodu na Kuki. Služba není tak skvělá jak se jeví. Popisované problémy u ostatních jsou podobné i u Kuki. Co je však daleko horší je přístup obchodu. Není problém, že zálohovou fakturu páčíte z obchodníka klidně přes měsíc. Přijedete si pro set top boxy a nejsou připravené. Služba v podstatě funguje systémem plať a neotravuj v momentu kdy potřebujete řešit cokoliv obchodník nezvedá telefony a když jej zvedne tak Vám řekne nejsem v kanceláři ozvu se Vám. Nikdo už nikdy nezavolá. Obchodní podpora jako reklamní věci, ale i zásadní věci jako vzory smluv a podmínek nic. Set top boxy pro techniky, dohled včetně programů si musíte zaplatit tedy jak stb tak i pravidelné měsíční poplatky za programy, zadarmo nedostanete prostě nic. Je to jejich obchodní politika, ale jsou také jediní kdo to tak dělají. Při podpisu smlouvy sice podepíšete protokol o zápůjčce Set Top Boxu, ale po měsíci Vám přestanou jít programy. Voláte obchodníkovy ten Vám řekne, že za jakékoliv programy si máte začít platit na začátku Vám ovšem nikdo nic takového neřekne. Slevy při poruše u klienta na to rovnou zapomeňte. Chybou u Kuki se stalo, že klientovy nefungovalo HBO GO po cca 3 týdnech byl problém vyřešen. Klient samozřejmě dostal slevu, ale jen na HBO GO. To, že se dala sleva na celou službu, protože 3 týdny řešit hesla do HBO GO bylo na klienta dlouho je Kuki jedno a nedostanete nic. Prostě Váš problém. Propojení s CF control jsme řešili několik měsíců, ochota to zavést je nulová. Dostanete 10 řádkový popis který nic neřeší a nashle. Propojení na přímo u ČDT byl pro Kuki problém který dodnes nedořešili a přehazují jej na ČDT. Na ČDT se zjistilo, že dodnes neexistuje žádný požadavek na propojení, ale opakovaně je nám otloukáno o hlavu, že problémy s obrazem jsou tím, že jdeme přes internetové připojení a ne přímým propojem. Když namítneme proč jej nerealizovali okamžité ticho po pěšině. Po technické stránce dodnes máme dojem, že to Kuki poněkud rychlostně nestíhá. V trase dle IP u nich jsou odezvy nebo rovnou lagy. Proto ty výpadky, ale můžeme si za to my, že to připojujeme přes Internet. Správcovské rozhraní dost hrůza, rozhodně nepřehledné, některé funkce zbytečné, dost nedotažené. Jako příklad naklikáte klientovy s Kuki menší programy přes dealerovo rozhraní. Když dáte odeslat systém Vám po 1 programu začne vyhazovat hlášku, že program není v nabídce takže si programy po 1 zase odmažete. Důvod je, že nejsou v nabídce pro kuki menší, ale pro Kuki větší. Marže se postupně haléř po haléři korunu po koruně snižují. Důvod: zvedají se vstupy zvedá se to či ono. Předevčírem technik opět vyrazil v Praze pro set top boxy. Před nejméně 14 ti dny obchodník píše, že jsou připravené. Technik přijel a ejhle v partnerské firmě mu řekli pardon obchoďák nic neposlal tedy email a nic tu nemáte. Taková situace se stala ne jednou. Obvoláváte jejich call centra ano info předáme ozvou se Vám. Do ted se nikdo neozval a nezavolal. Začnete obvolávat kontakty ze smlouvy a dozvíte se, že lidé napsaní v smlouvě již nedělají to co dělali, že by Vám někdo napsal s kým máte nově komunikovat to ani náhodou. Včera se tedy volalo co to jako má být, že to není poprvé co není nic připraveného. Na místo omluvy veodoucí obchodu sdělil, že: Mám pro Vás řešení na všechny problémy zítra Vám pošleme výpověď. Tedy jak píši na začátku Kuki zajímá jediné natahat co nejvíce klientů a milí ISPíku pak plať a neotravuj jinak tě vykopnem. Jedinou výhodou je nebalíčkový výběr programů a relativně příznivá cena, ale to je tak vše.
Zajímavé info. Nicméně my máme s kuki zkušenosti vesměs dobré. Podmínky a vzor smlouvy jsme si vyžádali a také dostali. Reklamní podporu taktéž. Výpadky nejsou a pokud nějaké byly, tak to bylo způsobeno problémy u nás(vadí tomu IGMP). Rovněž se připojujeme přes internet a ne přímo. Pokud jsme si objednali nějaké setopboxy, tak do týdne dorazily. Faktury dostáváme zpětně po odebraném měsíci. Jediné, co se jim dá vytknout je horší nabídka programů než u konkurence, kdy je ale zase možnost si je vybrat a každý měsíc měnit. Uživatelům se ale nelíbí tzv. spárované programy, které musíte mít objednané oba dva. Obsahově se jedná ale o program jeden. Dále uživatelům nesedí ovládání aplikace. Mohlo by být intuitivnější. Chybí help, kde by bylo popsáno kompletní nastavení použitých kláves. Odpověď od technické pomoci pro isp jsme dostali po týdnu. Nejednalo se ale o nic závažného.
Na příspěvku uživatele Patriklefka je zvláštní jedna věc. Obecně uživatel zdejšího fora je z 99% zainteresovaný na poskytování internetu nebo obdobných služeb. Z toho vyplývá, že zde přispívá. Jenže uživatel patriklefka má 1 příspěvek a to tento vychvalující KUKI do nebes. Takže se spíše nabízí na 1 negativní příspěvek 1 pozitivní? Proč ne sleduji konkurenci a to včetně IPTV. Zvláštní, že pár ISP z okolí Kuki v nabídce mělo a již nemá. Proč? Zkuste to uvidíte sami.
Můžu vidět na jakém webu Vám visí podmínky a reklama kterou jste od Kuki obdrželi? To by mne opravdu zajímalo. Poslední odpověď byla, že ani jedno není k dispozici a pokud máte na mysli ty PDFka kde nejde ani v plnohodnotném Adobe vyndat vlastník toho pdfka kterým je Kuki nebo partnerská firma (navíc ještě v formátu který nemáte šanci nechat vytisknout na A4 a pod.) tak pardon, ale pokud mám nějakou smlouvu a mám se starat tak bych čekala něco jako u sledovani.tv a nikoliv, že dostanu odpověď zařidte se sami.
kazdy si prihriva svou polífčičku, nic noveho :