Jak je něco made in Italy, tak je lepší od toho dát ruce pryč, pokud je v tom navíc nějaká elektrika nebo elektronika, o to rychleji a dále od toho utéct. Na co ital sáhne, to vždy dom*dá a zk*rví. Viz Fiat (raději je vyrábí v Americe a vozí sem, v přístavu z toho urvou logo Chrysleru a nalepi svoje), Alfa (tyto auta jsou vyhlášené kvalitou elektriky a elektroniky), Lancia (jediné auto, které bylo rezavé už na fotce v letáku) , Pendolino (zná asi každý...). Jen Ital může na pracovním stroji dát čtyři, snad jen lakované, 0.25mm vodiče do 25mm chráničky jen tak, bez ovázání. Stejně tak by nikoho jiného nenapadlo dát reléovou desku pod sedadlo strojníka hned nad akumulátory. Pokud by byly snad bezúdržbové, ale u klasických při dobíjení uniká vodík, kontakty se obalují solí.Ovládací joysticky plné prachu (ano, u pracovního stroje jaxi Ital nepočítal s prašností prostředí ve kterém je stroj používán) raději snad nepřipomínat. Když se to pak sečte, pár týdnech provozu si pak buldozer jede po řezu na šachtě, projede díru, najednou se prodřené, volně plandající kabely v chrániče krátce dotknou, buldozer zatočí a namíří si to na hranu řezu, ze kterého spadne. O kvalitách motorů a obecně nápadu downsizingu, jehož výsledek je ten, že když buldozer vidí před sebou haldu hlíny kterou má odhrnout tak v lepším případě po zaboření radlice do té haldy motor zdechne, protože výkon ani několika turby nenahradíš, v horším případě je na cestě šutr, po jehož přejetí poškočí a haldu raději objede. To pak sedím a říkám si, Ital asi původně chtěl udělat nějakej automat na presso, ale v polovině se to nějak zvrho a vznikl z toho buldozer. No, a když už to ani neumí vymyslet a sprostě to obšlehnou, tak stejně blbě. Caterpillar má v šasi jednu prohlubeň a to jen proto, aby šel vyndat jeden šroub. Ital, protože nepřemejšlí o práci, ale jak se zase přez poledne uleje do stíu tak se na tu prohlubeň vys*re. Když je pak potřeba vyndat jeden díl, který je na 5ti šroubech, relativně dobře přístupný a vyměnitelný, tak na Italském mrd*stroji je nutné shodit pásy, rozebrat celý podvozek, rozpojit veškerou hydrauliku a ve finále vyndat motor, až potom se dá inkriminovaná část vyměnit... I tak jednoduchou věc jako boty, kdy technologie výroby je známá již stovky let italvyrobí tak, že v dešti hrozí jejich rozlepení. O plynových kotlech raději mluvit nebudu. Vždyť ani špagety neumí vyrobit pořádně a některé jsou uprostřed děravé.