Zdravím,
používám již léta Dreamcom SW a odesílám přes placenou bránu https://sms.sluzba.cz, včetně doručenky, na kterou si dost potrpím. (Bohužel dnes třeba Seznam.cz pošle doručenku a s emailem šup do spalovny!). Je to samozřejmě dražší než 350,- / měsíc, ale nehrozí ten problém se zablokováním pro neplnění VP. Když už jsme u Vodafone, stojí to za pozornost, který konkrétně bod VP oni udávají jako porušený, slovo NEOMEZENÉ zní jasně a jak je to v těch Vš. podmínkách. Nechce se mi číst ty jejich dlouhé elaboráty, ale určitě dali sami odkaz na to Porušení.
Za zmínku stojí také jejich účtování "barevných" linek, které se všeobecně na povrchu uvádí jako místně zdarma, pravda je taková, že speciálně Vodafone účtuje např. na Helpdesk, kde hlásím poruchu dotyčného až několikanásobek, co jiní. Takže než si vyslechnu ty dlouhé hlášky na začátku a stisknu 2-3-5-6-0-8, pak mě několikrát přepojí a pak dostanu tutututu, zaplatím klidně i desítky korun. Mnozí ani netuší, že jim to tarifuje i třeba 6 Kč za minutu. Dříve byla zásada - reklamace a poruchy - vždy a za všech okolností zdarma. Dnes hlásíte problém operátora a ještě mu nebo někomu jinému za to pěkně zaplatíte.
O2 1,61 Kč/min na 840, 841, 842, 847, 848, 849
Na bílé linky provozované O2 lze čerpat volné minuty.
T-Mobile 4,84 Kč/minuta
volné jednotky se neuplatňují
Vodafone 5,59 Kč/minuta
volné jednotky se neuplatňují
Blesk Mobil 2,50 Kč/minuta
Mobil.cz 4,84 Kč/minuta
mpcz, 04/01/2016