Zdravím,
tak vlastní pokladna už konečně funguje, celé to stálo necelých 900,- Kč vč. tiskárny. Vlastní práci na SW samozřejmě nepočítám a že jí bylo dost. Jen nezbývá kroutit hlavou nad zbytečnou složitostí potřebných operací a komplikacemi s certifikáty a podpisem. Umí to odeslání účtenky na email, ten máme v objednávce od klienta již předem zadaný, takže žádná operace navíc, SMS taky a výstup na BT AKU tiskárničku, úložiště taky bude. Tiskárna je na AKU, bezdrátová na BT, přišla na cca 800,- Kč, krásně se vleze do kapsy, takže ani vystavení u klienta není problém. Příjemná je i rychlost, účtenka vyletí coby dup. Primární potřeba ale byla a je v odeslání na email.
EET dat se odesílají PŘÍMO na FÚ, ne přes prostředníka. To byl zásadní požadavek.
Jen lituji ty některé prodejce, třeba novin, kolik papíru denně spotřebují zbytečně. Ta malá thermo rulička 10-12m stojí v dobré kvalitě i 50,- Kč a je pryč ani se nenadějete. Při 3 ruličkách denně je to 150,-, za měsíc 3.000,-. O tom se při vyčíslování nákladů moc nemluvilo. Jediné, co je pozitivní, že se při těch kvantech ruliček cena velmi pravděpodobně sníží.
Ještě k vyřizování certifikátu: na FÚ proběhne pravděpodobně vše bez problémů, po chvíli dostanete asi tak 5 papírů. Jen mě zarazilo, že tzv. poučení, které se problematiky vůbec netýká, zabírá dvě stránky A4, ale když se chce člověk přihlásit na www a vyřídit certifikát, zjistí, že se neobtěžovali příslušnou stránku na papírky napsat. Ještě že existuje poradenská linka, tam mi ovšem pán poradil, abych si to vyguglil. Na moji poznámku reagoval tak, že když to mohlo najít 200.000 lidí, tak musí být vše jasné. K tomu mohu jen říci, že si v tom případě připadám jako úpný dement, na kolik problémů jsem narazil a navíc řeším obrovskou záhadu, jak se to těm všem zelinářům, řezníkům a zedníkům v pohodě podařilo.
To prosím bez urážky, sám jsem zaučený strojní zámečník, nedoučený.
mpcz, 04.mar.2017