Dnes jsem prošel sklad a 4ks rb922 s chybějící bezdrátovou částí. Mikrotik radí nereklamovat ale poslat email na support.
Prý pošlou speciální balíček který wireless obnoví. Jakmile mě ho pošlou tak můžu zveřejnit zde...
takze kdyz jsem to reportoval ja, tak jsem byl asi jeden z prvnich a ackoliv jsem napsal, ze mame problem na vsech deskach ze zasilky cca 60ti kusu, tak to technik odsalamoval prohlasenim 'tak je reklamujte'. Pak se asi objevily reporty od dalsich uzivatelu a najednou se Mikrotik probudil a zacal hledat reseni.
A jaký technik řekl at to reklamuješ? Někdo ze supportu mikrotiku nebo od dodavatele?
Kdy jsi to reportoval Mikrotiku? Díky
technikem jsem myslel zamestnance MT na support@mikrotik.com. Reportoval jsem 20.7. Opoved prisla ve stejny den:
Hello,
Please contact a distributor, the company you bought the device from, and ask for RMA and further instructions.
You can refer to this ticket nr.: #2017072022000851