Kde jsi přišel na to, že to je zákazníka? Nepamatuji si, že by si u "teleocomu" někdy zákazníci kabely tahali sami nebo že by jejich instalaci platili (a tudíž byly jejich). Na 99% jste CETINu vyškubali kus komunikační sítě. Ale kde není žalobce není soudce a řešit to nejspíš nikdy nikdo nebude (až někdo bude chtít službu, pošlou tam montážní firmu a ta nic zjišťovat nebude).
To je na diskuzi ... když si teď objednáte DSL linku, přijdou kluci nasmlouvani Cetinem a z jejich nejblizsiho domovniho rozvadece vam natahnou kabel (pokud už není), nasadí zásuvku (pokud už není). A tím montáž končí. Nicméně klient si platí tzv. aktivaci, dnes cca kolem 1000,- Kč.
Teď jde o to, zda zmiňovaný kabel a zásuvka jsou klienta, nebo Cetinu.
Při pohledu do hlubší historie to vše platil Telecom, tedy nyní Cetin, tudíž staré vedení v domě až ke klientově zásuvce v bytě by mělo být Cetinu.
Pletu se?