Moje zkušenost je ve výsledku pozitivní.
Začnu tedy negativní částí a to jsou termíny, se kterými jsou problémy. Ty problémy vznikají primárně kvůli subdovatelům (např. dodat katalogové PDU je akce na čtvrt roku).
A teď to pozitivní. Když vidí, že je situace urgentní, tak se snaží. A jsou schopni akci na měsíc udělat za týden (když to jde), což je v některých případech pořád špatný, ale budiž. Elektřina a chlazení funguje.
Požadavky klientů na zlepšení služeb příjmají a jsou za ně rádi. Jejich implementace je však na dlouho. Jedno takové vylepšení jsem navrhl v půlce listopadu a ačkoliv už je interně implementované a podle posledních informací (cca měsíc zpět) by mělo stačit dodělat cedulky, tak se to pořád táhne a není to dokončené.
Cenově nevybočují z toho, co je na trhu běžné a ve výsledku mi rack s 6kW odběrem vyšel stejně jako jinde.
Poptávali jsme také konektivitu. Jejich cenotvorba je nějaký základ + xicht. Přičemž ten xicht může být brutálně velký.