Jen bych rád k tomuto doplnil pár věcí. To že Škodovkám a obecně dalším značkám koncernu věčně něco nefunguje ohledně konektivity, je dlouholetá záležitost, zde zmíněný problém se týká ale i oficiálně podporovaných telefonů, kus od kusu. Absolutně nemá cenu jezdit do autorizáku, protože tam to nevyřeší, proto to skončí na hlášce, že nemáte podporovaný telefon. Autorizáky budou řešit jen podporované telefony, ale jen tím způsobem, že problém nahlásí výrobci a ten se jim ozve s nějakou obecnou radou (ne s řešením), kterou servis provede a tím to končí - nic se nevyřeší. Dělo se to tak dřív, a nic se na tom měnit nebude. Pokud to nepůjde s oficiálně podporovaným telefonem, řešte to jako reklamaci, ale výsledek stejně nebude žádný. Pak už je to otázka přístupu, jak k tomu kdo bude přistupovat dál. Tady někdo psal, že má kamáráda ve Škodovce na vývoji, a že to opraví velmi rychle, tak to mi málem roztrhlo hubu, protože tihle lidi jsou ti poslední, kdo má co do něčeho mluvit, realita je úplně jiná. Proto to vypadá tak, jak to vypadá.