mpcz A je povinnost klientů vůbec uzavírat smlouvy s někým kdo je schopen klást takovéto otázky? Pak se tu divíte že s vámi nechtějí lidé zvyklí na určitý standard chování nic mít a raději si pořídi pomalé LTE od molocha (který ale respektuje určitá pravidla a kulturu, byť nízkou) než "optiku" od nešťastníka který [je schopen klást takovéto otázky, není schopen si dát do ceníku jednu položku, není schopen provozovat zákaznickou samoobsluhu]
Viz diskuse "proč v pracháč v satelitním městečku nechce mou skvělou optiku" ... nechce, a dobře ví proč, ono ta služba není jen o rychlosti, ale i o určité kultuře toho kolem. Pár setkání s "čučche ISP" a ví proč je lepší LTE.
Kdybys provozoval restauraci, vyptával by jsi po fórech zda je povinností číšníka naklusat donést čistou vidličku kdykoli hostu ta jeho spadne na zem?