Znám spoustu lidí, kteří to prodali, však také mi ubylo pěkných pár stovek zákazníků. Moc hezky to je vidět na mailingu. Kdysi v největším rozvoji jsem míval cca 1600 adres na rozesílání info o školeních rok 2008. od té doby nejdřív každý mailing jeden či dva ubyly, že už neexistují....to začal Telecom tedy O2 skupovat jako první větší cca rok 2010...ale najednou se to rozjelo cca 2015 velkým tempem, žádná krize, jen se protnuly dvě proměnné : dost vysoké nabídky + syndrom setrvalého stavu - někdo říká vyhoření ....a rozjelo se to...v roce 2017 padalo určitě 100firem ročně.
Dnes jsem na cca 950 kontaktech, co rozesílám /něco z toho byly i lidi, co nechtějí rozesílat nabídky, jeden dva na každý mailing, ale nic velkého - to je třeba 20 za deset let/
ale že je doména nedostupná, daný subjekt už neexistuje, nebo se začal věnovat něčemu jinému /jeden má třeba kavárnu dnes, druhý hospodu, třetí pizzerii, další co vím, má vinici s vínem a sklípek k tomu, dva mají hotel - nejčastěji žrádlo, kupodivu skoro žádné elektro firmy, jakoby bylo jednodušší udělat pizzu nebo kafe/
ale nejčastější důvod jste tu vůbec nezmínili - velmi často, tyto firmy vznikaly po dvou lidech, záměrně říkám po dvou lidech, ne všude totiž to byli společníci a majitelé /dost často to také byl oficiální majitel a pak "ten druhý" který to považoval přeci také jasně za svoje/
ať už tak, či oficiálně majitel, tak se prostě nepohodli, někdo víc, soudy apod. někdo zase méně, ale prostě jediným řešením to bylo prodat, tomu druhému to ani jeden přeci nedá...
to vidím dnes jako nejčastější důvod prodeje,
druhý častý, nemám to komu předat, třeba mám samé holky, tak ať si za ty peníze něco koupí
třetí častý rozvod a dělní majetku
až pak vyhoření, nechce se mi už ani zvednout telefon
I provideři stárnou a začínali jsme jako mladí kluci, dnes se už první dožívají předdůchodového věku, je to dvacet let