helapc Mailem se řeší leda tak nesporné věci, sporné věci se posílají do datovky.
Pakliže se kamarád domnívá že obržel nesprávné vyúčtování, nemá to řešit jako malé děcko, ale má postupovat postupem který zákon předpokládá-podat reklamaci podle par 64ZoEK - hezky prokazatelně doručený dopis, ideálně datovkou a pokud má elpodpis, tak z opatrnosti uvnitř PDZ PDF podepsané elpodpisem. Lhůta je dva měsíce od doručení vyúčtování, 14d už jsi prošvihl, takže 45d zbývá.
_Vážení, dne XYZ mi bylo doručeno vyúčtování za účastnické číslo XXX. Na tomto vúčtování byla nesprávně účtována částka X za služby XXX, ačkoli měla být účtována částka X, což je X Kč v můj neprospěch. Podávám tímto reklamaci uvedeného rozdílu.
S pozdravem,
hellův kamarád.
Datovka, 5Kč za PDZ, to kamarád unese. V dopise nic nerozvádět o změnách tehcnologie nebo co, to nikoho nezajímá-je na O2 aby účtovanou cenu vyargumentovalo. Jestli za to může inflace, babiš, změna technologie, ufoni nebo reptiliáni, to bude předmětem argumentace a neexistuje jediný důvod proč by to měl spotřebitel v dopise předjímat.
Z O2 do měsíce něco vypadne, včetně odůvodnění. Toto odůvodnění kamarád buď akceptuje nebo neakceptuje, pokud neakceptuje, podá námitku k ČTU a zaplatí stovku správní poplatek.
Až dosud je to deset minut napsat dopis a poslat datovkou plus pět Kč za PDZ, nevidím důvod si 14d mailovat a chatovat-je to plýtvání časem.