svestka Kdyby existoval operátor s rozumným rozhraním (nebo dokonce API) kde by si klienti klikali vše sami bez zbytečného mezičlánku v podobě obchodníka/infolinky, víč kolik by se najednou objevilo na ÚP nezaměstnaných zbytečných obchoďáků a pracovníků callcenter? 🙃 Unesl by to státní rozpočet?
Než umřu, chtěl bych pochopit ekonomickou logiku toho že někdo platí armádu obchoďáků místo aby zaplatil desetinu programátorů kterž by vyrobili kvalitní samoobsluhu.
Takový Microsoft365 nebo AWS je mnohem komplexnější produkt a zcela samoobslužný, nakliká si to každý bez obchoďáka, kdykoli, v reálném čase. Proč to nejde u telco tarifů je jedna ze záhad telco trhu.
Jeden z důvodů proč jsem si objednal domů starlink - jen pro ten pocit že to má samoobsluhu a plabtu kreditkou jako v civilizované zemi. Ta anténa bude ostrůvkem civilizace. Ne jako čeští operátoři kde musím mluvit z pěti zbytečnýma bábama než dostanu termin kdy přijde technik.