Hlavní věc, co bych doporučil u takto malé akvizice ošetřit tak aby výsledná cena byla vázána na konkrétní počet nově převzatých zákazníků s nově podepsanou smlouvou... Zažil jsem něco podobného, kde byl jasný seznam převzatých zákazníků + jejich smlouvy a kontakty a cílová částka za tuto transakci. Ve výsledku to dopadlo tak, že jak lidé zjistili, že tato akvizice bude probíhat tak +- 40% z nich najednou začlo řešit možné alternativy a většinou podlehli mediální masáži mobilních operátorů (argument většiny z nich byl: Děkujeme, spokojenost byla vždy maximální a nemůžeme si na nic stěžovat, ale teď máme nabídku, kde budeme mít všechno na jedné faktuře od mobilního operátora). A světe div se do roka se polovina z nich opět vrátila zpět a při komunikaci na místě bylo od všech řečeno to stejné... Slíbili nám X Mega a nikdy se nám nepodařilo naměřit ani třetinu toho a kvalita služby byla opravdu horší než máme zažito u Vás.