U tady těch čínských strojů je největší bolest v tom, že mají špatně vyřešený pohon klapky v karburátoru. Chvěním se to vytluče, zadře nebo ulomí. Bývá tam nějaký krokový motorek, který přes převod nebo přímo klapku natáčí. To se dá zkontrolovat často i zvenku bez kuchání karburátoru. Ale přesněji se poradit nedá, je to "co kus to originál", často i v jedné výrobní řadě mají několik různých provedení.
Pak ještě může být "umřetý" invertor, pak buď drží jen volnoběh, nebo právě plný plyn podle toho co "si myslí" že se děje. To se dá způsobit třeba větší indukční zátěží. Napětí a kmitočet to drží a je to skutečně sinusové napětí?
Ale obecně pokud bude v háji pohon klapky nebo invertor, tak jedině servis a doufat, že na to něco budou mít a nebude to za cenu poloviny nového stroječku :-(