Nemáte někdo s tímto zkušenost? Jakákoliv výluka elektřiny v nějaké obci u nás v síti = +- 1-4 klienti co sektor, kterým klientská jednotka po obnově napájení nenaběhne v pořádku a nepřenáší data. (AP nemělo výpadek žádný je vždy za baterkama). Samozřejmě stačí vytáhnout napájecí trafo příjmové klientské antény a pak dát zpět a naběhne v pořádku, ale to se lidem těžko vysvětluje ikdyž jim to řekneme většinou vytahují jenom wifi router, trafo co napájí anténu většinou už vůbec neví ani, kde mají ikdyž je navedem. Ve všech těchto případech, kdy klient vola že, mu to nejede tak po připojení na vysílací anténu, vidíme u daného připojeného klienta problém v položce: ''Last IP''. Je prázdná... Stačí udělat připojení přes telnet a vzdálený restart jednotky a pak už naběhne v pořádku tak jako by to uživatel udělal fyzicky vypojením napájení. [https://1iq.cz/i/j3zDM/rP5bz.png] Řešil to někdy někdo jak tomu preventivně předejít?....