Dobrý den, řeším takovou ptákovinu a jelikož mi dochází argumentace, respektive jsem vyčerpal vše, co jsem mohl, potřebuji radu.
Jde o to, že se zákazník snaží přehrávat přenos chance ligy (hokej) ve smart TV (Tizen, stáří cca 5 let, připojeno LANkou). Jelikož přenos přímo v TV není podporován, neumožňují to licenční podmínky a neexistuje tedy žádná aplikace, přenos jde pouze přes prohlížeč. Funguje to tak, že přenos jede plynule a po nějakém čase se začne trhat, zpožďovat apod. Pro klid v duši jsem tam dovezl noťas, propojil TV přes HDMI a spustil přenos, jel cca 20 minut a vše v pořádku. Jelikož jsem tam nechtěl sedět celý zápas, odjel jsem a vše si poté pustili přes prohlížeč televize. Jelo jim to chvíli dobře (byl jsem tam 10 minut) a pak se jim to začalo trhat.
Dokáže mi někdo sepsat objektivní důvodu, proč jim to zlobí?
Napadá mě:
- špatná práce prohlížeče s bufferem (pamětí)?
- po nějakém čase se TV zahltí (dojdou systémové prostředky)?
- prohlížeč ve smartce je ořezanou verzí toho, co najdeme ve standardním PC / notebooku - není na to stavěný?M
Jinak přehrávání YT, videí, klipů atd. vše klape v naprostém pořádku. Sami to vidí, že jim YT jede dobře, přesto si trvají na tom, že chyba je v internetu.
Pokud tedy někoho napadnou další důvody, sem s nima prosím. Díky.
EDIT 19:00:
Měřena i odezva z GW na jejich přípojku v době, kdy se jim to trhalo a vše v pořádku, v rámci sítě odezva v průměru 5 ms (peaky do 15-20 ms, večerní provoz). Linka na jejich straně není vytížena ničím dalším a i kdyby byla, tak je ten přenos priorizován.