Dobrý den,

dokáže mi někdo poradit s parametry pro nastavení VOIP brány? VOIP brána WELL ATA 172plus byla dříve nastavena pro TMobile a přes ni komunikoval 2N analogový interkom u vstupu do budovy a šlo se z něj dovolat = vytočit tel. číslo do kanceláře atd. Po přechodu ze služeb Tmobile na Vodafone přestala tato komunikace = vytáčení fungovat a potřeboval bych výše uvedenou VOIP bránu přenastavit na Vodafone služby.

Na podporu Vodafone jsem volal, psal, ale zatím bez reakce / pomoci. Ví prosím z Vás někdo uvedenou konfiguraci nebo zaručené / pravdivé informace, kde je najít, abych se jen nedomníval, že to bude fungovat? Díky předem.

nejsem si tím zcela jistej, ale nejspíš bude chtít VF dodat svojí VOIP bránu.

Co jsem historicky řešil jak s T-Mobile, tak i s VF, tak vždy dodávají svoje nakonfigurované zařízení a to hlavně z důvody kompability a dohledu z jejich strany.

    📡 Telekomunikace.cz