selic Všechno hezké, ale tady už zjevně dle povídání objednávka vznikla. A vzhledem k tomu, že byla uzavřena mezi dvěma společnostmi, tak to žádný "nápad" na ochranu spotřebitele nevyřeší ;-(
Zde je bohužel jediná varianta, zaplatit, důsledně to samozřejmě vypovědět, aby tam nebyla třeba opakovačka, nebo věta, že se to dá vypovědět jen přesně 30dní před ukončením období /tím se často jistí, že na to každý zapomene a jede pak další rok/
No a pak dát peníze do hrníčku, za každé sprosté slovo, vyslovené na adresu společnosti. Vzhledem k popisu situace tu moc kliček není, dvě společnosti mezi sebou neomezuje nic a ještě tu není ochrana spotřebitele a je to jen na "blbosti" jednoho z uzavírajících subjektů.
A do budoucna se samozřejmě řídit radami uvedenými o příspěvek výše, vše je to hezky popsané
PS: ještě jedna věc, pokud jde o princip, zkuste jak kolega radí říct i právníkovi, ať je postraší, ale z mé zkušenosti, mi právník nikdy nebyl k ničemu a ještě to stálo víc peněz, než by stála moje blbost samostatně 😉