Od koho vzít SIM kartu pro SMS zprávy?
Dost jsem si s tim hral. Cca 10000 mesicne je strop u vsech. Obchodak od T-mobile nasliboval hory doly ale pak mi to po cca 10000 mesicne urizly bez varovani a jeste delali tlaky. Rozhodujici je taky rychlost, kterou to tam chcete sypat. Chvili fungovala diverzifikace mezi vic sim rozhazenych po kraji, ale nakonec to urizly vsechno ze dne na den a natlacili me do sms gateway (primy napojeni do sms centra) ale to pro vase ucely dohledu neni zrovna idealni.
Máme 3 SIM od 3 operátorů (O2, Vodafone, T-mobile), rozdělujeme SMS mezi modemy a zatím nám nic neodpojili. Dříve se to dělo často.
Kedze operator ma na dorucenie SMS do vlastnej siete nulove naklady, a na dorucenie do cudzich cieti ma realne (nenulove) naklady, rozdelenie SMS podla operatorov a dorucovanie vzdy len do vlastnej siete toho ktoreho operatora by mohlo vadit operatorom najmenej.
Problém v dnešní době je zjistit, u které opice to číslo je.
http://www.cnpac.net/ ?
ale zadarmo to nebude..
Zdravím, pokud to stojí za to a lze oddělit SMS z dohledu, tak určitě nejlepší řešení je použít kartu téměř zdarma, např. u Vodafonu bez jakéhokoliv volání a SMS. Je zde předpoklad, že tyto SMS budou adresovány na smluvní telefony, které patří vlastním technikům. Pak lze zdarma aktivovat skupinu, (většinou je to automaticky), která má mezi sebou SMS i volání zdarma, což je vcelku běžná věc a je zdarma. Tím se vyřeší část SMS, které posílají poruchové stavy atd. Samozřejmě to neřeší ty SMS, které půjdou mimo firmu, ale i tato úspora by třeba pro někoho mohla být příjemná, popř. by snížila počty SMS tak, aby to nebalancovalo kolem 10.000 ks. Záleží asi na konkrétní situaci. mpcz, 3jul2024
Na zjištění operátora by mohl stačit HLR lookup. V minulosti jsme to pro jeden usecase měli, používali jsme https://zadarma.com/en/services/hlr/.