Čau, jak řešíte zamlžené čočky na svářečce když dojdete ze zimy ke klientovi dom do tepla? Diky

    basty očistím a rychle svařím.Jinak nenechavam svařečku v zimě abych toto minimalizoval.

      kozlicek zkusil jsem, ale svár mne praskl při zatavování. Nevím jestli se svarilo dobře...

        basty tak cocky pokud jsou ocistene tak svarecka dobre zaostri na stred vlakna a pak se svari.ze to praskne pri zatavovani se muze stat ale to nema s cockami nic spolecneho.v kolika stupnich si svaroval? ja bezne do -5 a noproblem.svar promer otdr nebo prosvit laserem.

        no jako bylo kolem 0, ale pak jsem sel dovnitr do domu, kde bylo teplo svarit zasuvku a tam to bylo zamrzene...Jinak kdyz je to z venku a venku, tak v poho...

          basty tip z praxe: voz si sebou CISTOU tycinku do ucha a pokud je to zamlzene - nedokaze zaostrtit, tak opatrne je (obě) setri tou tycinkou a pak hned udělej svar.ono se to za chvilku znova zamlzi dokud se nevyrovnaji teploty cocky a okoli coz muze trvat dlouhou dobu.

          Jj tak jsem to zkusil, ale není to ideální. Napadlo mne ještě použít fén...

          tip 2 z praxe: Vařit prvně uvnitř v teple a potom jít ven. Když bude svářečka teplejší jako okolní vzduch, tak se nic mlžit nebude.

            miract jj, v tomto pripade to bohuzel vychazelo opacne... Tma a vevnitr se jeste chystalo... Ale tohle je do budoucna resitelne...

            miract jo to je jasne a taky mozny postup.

            Ještě není od věci kalibrace oblouku při změně prostředí nebo vlákna. Zabere to sice čas, ale sváry by měly být kvalitnější. Ale čisté objektivy a zrcátka jsou základ.

            📡 Telekomunikace.cz