No a co třeba "neskenování sítě" kterou stopro vidí? To se Ti taky ještě nestalo? Přepojoval sem klienty na nové sektory, sektor míří přímo na klienta a ten vidí 2 okololo, ale ten svůj ne. Po 2 restartech a asi 20 pokusech o sken, se teprve objevil a mohl jsem ho připojit.
Každopádně je zvláštní, že všem kdo používá ubnt to jede bez nejmenších problémů a naopak všem kdo jedou na mk zase jede bez problémů mk. Nikdo si totiž nepomluví vlastní "nejlepší" řešení.
Funguje to tak ale obecně se vším, člověk si koupí nové auto, a ikdyž zjistí, že je naprd, navenek se tváří že to je to nejlepší co může být. Přece si nepomluví svoje auto, u kterého umí přecházet s úsměvem každou špatnost. Jakmile se ale stejný problém objeví u konkurence, ihned je to nejhorší auto na světě :))
fakt neviem preco by som mal klamat ak by mi to nefungovalo... mam ich v sieti cez 500 kusov a len jeden jediny kus som musel menit.
ja nehovorim na mk ani jedno zle slovo, funguje mi tiez priblizne u 100vky klientov spolahlivo, ale pri dotovani klientskych zariadeni si to proste nemozem dovolit. nie je mi jedno ci dam na klienta o 800sk viac alebo menej. mesacne mame cca 50 montazi a ked si to zratas, tak to je cca 50x800 = 40 000 sk (rocne skoro pol miliona). je mi jasne, ze 411 funguje lepsie pri vacsej zatazi, mam to odskusane na vlastnej kozi, ale proste matika nepusti.
robime to pre prachy a nie pre dobry pocit.
mesacne usetrenych 40 000 sk ti zaplati 2x hypoteku a 2x auto.
a ver mi, ze sme skusali aj vyssie zriadenia s pocitom, ze si to klient, ktory chce kvalitu zaplati. len problem je ten, ze z 10 ludi ide 1 po kvalite a 9 po cene.