Tak to zalezi na tom, jak moc je tam velky bordel :) Nevim, jak je to u vas, ale tady je CTU docela v pohode, da se s nima rozumne dohodnout, kdyz je nejaky problem. Ja jsem se z prevadeni klientu uz vylecil, takze pokud bych mel neco kupovat a nebylo by to v extra srackach, tak bych to radsi koupil cely a pak to pomalicku prevadel na svoji materskou firmu. Ono je to totiz tak - posles lidem dopis s tim, at ti podepisou dodatek (nebo smlouvu, to je fuk) a poslou zpatky, to ti 350 lidi zabere cca pul roku, nez se ti vsechno nejak vrati zpatky (z nekterych to proste nedostanes vubec). Pak si musi zmenit vsichni prikazy, aby platili na novy ucet - to je ten nejvetsi problem, nekdo prestane platit uplne a nekdo bude furt platit blbe. Budes jim volat, budes je otravovat, stejne bude velka cast platit blbe. No a tobe pak dojde trpelivost a toho klienta strihnes, protoze proste nema zaplaceno podle nove smlouvy (dodatku) - on te posle do riti a pujde ke konkurenci. Pokud chces prevadet, durazne doporucuji si na to nekoho najmout a poslat ho, aby ty lidi obchazel osobne, postou to proste nevyresis... Pri tomto zpusobu kupovani je potreba k te cene pripocitat 100-150kc / klient jako administrativni naklady, protoze ty tam proste budou a musis pocitat s tim, ze nekteri klienti odejdou bez ohledu na to, jak jsou tvoje sluzby kvalitni. Toto se da jeste vyresit tak, ze jim das nejaky bonus za to, ze to poslou zpatky, ale zdaleka ne vsichni na to uslysi...
(Vubec sem netaham kecy o tom, ze kdyz je to ted nova firma, tak jak to bude se zarukou na zarizeni ktere si koupil a dalsi podobne veci, ktere stoji kupu dalsiho casu)