vyzkousej BTest TCP s 1connection a pak s 10connection na IP 78.156.159.65 admin, jen tak pro zajimavost.
Ahoj, rád to otestuji, ale do teď jsem lítal na hlavním spoji, protože zase nejel Ha-vlům net..... klasika, musel jsem čekat 25 minut než jím zdechne UPS. Už jsem jím to několikrát říkal, že na jejich PC na WAN straně nenajede komunikace na síťové straně, když je výpadek proudu, byť jen krátkodobý, tak jako tomu bylo dnes v noci. Ale zbytečně, stále neopraveno.
Tato závada už trvá cca 1,5 roku.
Dnes tady je opravdu dost větrno, rosáci sice měli v noci výpadek jen 56 sekund, ale net nám nešel kvůli této STUPIDNÍ závadě téměř 5 hodin.
Já už fakt nevím, jak s touto firmou komunikovat, člověk to nahlásí x-krát ústně na help-desku, že je takový a makový problém, potom to navíc řeším i s obchoďákem a odpověď znáte všichni, nám to jede, žádný problém či jinou anomálii nevidíme. Asi nezbývá fakt nic jiného než závadu nahlásit doporučeným dopisem s doručenkou 8) , ale ta časová prodleva bude asi tak cca 3 dny.
Toto už znám, tyto Ha-vlové báchorky mě prozatím stály asi tak 350 000 Kč, ale to je na delší povídaní, prozatím to tady nechci pitvat.
Emailová komunikace je taky zbytečná, bez reakce. Ale je fakt, že mi dnes v noci poslali SMS, že je problém s napájením : viz výše.
Holt, půjdeme pravděpodobně zpátky do středověku, když se na telefony a emaily "nehraje" (ale ve finále je to vždy zákon padajícího hov..., však to znáte).
BTW: Kolik jím mám naúčtovat za odstranění této závady? Venku je kosa a musel jsem hned z rána bez kafíčka do terénu : řešit cizí problémy.
Tak to bych s nima rychle vyběhnul..., takove jednani se zakaznikem! Zlatej Dial, to je uuuplne o necem jinem. 8)