Zdravím vespolek.. Řešíme zajimavou situaci.. Vo co go? V síti je klient který platil jak se mu zlíbilo. Původně se to moc neřešilo, jednou za nějakou dobu se to urgovalo. Ten člověk tam něco jakoby reklamoval, dostal nějakou slevu, zbytek zaplatil a tak pořád dokola. Posledně, to nebyla uhazena platba za cca 4 měsícě, bylo rozhodnuto, že se to bude řešit jinak. Blok a redirect na stránku s upozorněním na neuhrazené služby. Jak to dopadlo.. Končí, neplatil prej proto, že mu něco nefungovalo a dluh nezaplatí. Co bylo špatně neupřesnil. Jeden z posledních emailů obsahuje zhruba toto:
Hele.. nic ti nedlužím, hezky sem přijedeš, sundáš tu krabici, dáš mi papír, že ti nic nedlužím a budeš rád když ti u toho nenafackuju
Maily od "klienta" obsahují ještě hlášky jako vytisknu letáky (neupřesněný obsah) a olepím tím ulice.. Distancuji se od všeho co se odedneška ve vaší síti stane.. atp Dotaz.. Jak takové věci řešíte? Posílat upomínky a za každou účtovat 100 Kč, tr. o., žaloba? Díky.