Ahoj všichni,
hodně jsem si přečetl na tomhle foru a jelikož, jsou zde zkušenější uživatelé, kteří již několik let dělají na mikrotiku oproti mě. Začal jsem se zajímat o wifi sítě a proto bych zde od zkušenějších načerpal jejich zkušenosti.Já jsem na doporučení kamaráda koupil Mikrotik RB433AH a anteny Jirous 24 a i jednu Jirous 24 Duplex. Původní záměr je spojit pár PC a zahrát si hry, což už když se to sesíťuje zřejmě není problém někomu nabízet net (ale to až do budoucna). Z tohoto fóra jsem vyčetl hodně a i kamarád co už v tomhle dělá mi poradil, ale jsem více a více nenažranej a chci více informací. Dokázal jsem udělat spoj (5GHz), naučil se omezit rychlosti, přehrát FW RB, a podobný blbosti....ale stále jsem velice hrubý začátečník. Vím, že je zde spousta informací, ale protože se ještě neorientuju ve všech výrazech tak jednu odborníkovu větu potřebuju podrobně vysvětlit a proto bych prosil o nějáké názory, které by mi něco vysvětlili či poradili. Názor typu už se to to řešilo najdi si to je sice pravdivej, ale kdybych to pochopil bylo by to lepší.
Proto prosím odpoví mi někdo věcně na moje otázky??
1) Rozchodil jsem Duplexní anténu na Nku a zapl Nstreme, na obou RB je v4.17. Pozoruju, že ikdyz mam na proti sobě karty R52Hn-M tak spoj několikrát denně padne, někdy na 2s, někdy až na tři minuty, vesměs to píše extesive data lost a data from uknown device MAC... zřejmě bude chyba v Nstreme nebo v mém nastavení Nstreme. Povedlo se to někomu opravit? Na tomto spoji jsem dělal BT a 38/31Mbit s pingem do 12ms (800m).
2) Poradil by někdo jak zapnout Radar detected?? Když jsem to pouze zapnul šlo to den a pak se to řízlo a nic do doby než jsem to zas vypnul. Jak se to přesně nastavuje aby to nepadalo?