Pri delsim zavazku (12m) davame zarizeni bud zdarma (resp. za korunu), nebo za zvyhodnenou cenu, dle typu (resp. jeho porizovaci ceny).
Podminkou je ve smlouve uvest, ze pokud klient zavazek nedodrzi (tedy skonci napr. po 3 mesicich), musi rozdil v cene doplatit. Tedy z pohledu statu a jeho oblibene DPH je to v poradku. Stejnou podminku maji i operatori, co ti cpou mobil za 7,-, proste se pocita s tim, ze rozdil ceny (a dph) je rozpusten v dlouhodobem odebirani (a placeni) sluzby.
Ucetne se to nijak specialne neosetruje, proste prodas za nizsi cenu nez jsi nakoupil. Financaku by pak pri kontrole mel stacit doklad o nakupu, doklad o prodeji a smlouva s klientem kde je dlouhodoby zavazek s nejakym minimalnim plnenim uveden.
EDIT: rozdíl mezi nákupní a prodejní cenou by měl být menší, než inkasované peníze za dobu závazku. On by tedy ten náš byznys ani jinak dělat nešel, to já jen pro upřesnění z pohledu daňového
Ahoj, jak resite ucetne bonusy pri pripojovani noveho klienta? Napriklad internet na nejakou dobu zdarma, domaci wifi router nebo antenu pro pripojeni zdarma? Neco jako ma O2 modem za korunu... Dekuji za reakce.