zero Postuju vám fotku pro ukázku, v jakých podmínkách jsou kabely uloženy v zemních kufrech :) Jsme dělali jeden výpich vlákna a museli si přivést čerpadlo.:) Podotýkám, že to je 48 vlákno a páteř Ostrava - Brno, hloubka 1,2m <--- ia0 -->IMAG0585_1.jpg<--- ia0 -->
pfadmin koukám, koukám, ale nějak nemůžu vykoukat, kde je to svařený. Není doufám ochrana svárů to vlevo ta boule z vulkanizačky či čehosi, že ne...
zero tak jak píše Hapi, je to čerstvě odkrytej kufr, rezerva cca 170m ,tady je připravenej novej kabel <--- ia1 -->IMAG0589_1.jpg<--- ia1 --> a takhle vypadá hotová spojka <--- ia0 -->IMAG0184_1.jpg<--- ia0 -->
zero předpokládám že se museli střihnout všechny vlákna a všechny je zase provařit. jiste že ne : ale nebudu nalhávat, že vypichovat jedno vlákno z trubičky, která je průběžná a jede v ní provoz, je o nervy : vše záleží jak je to připravený, jak je kvalitní spojka, jakej kabel a jestli si po velkým draku a třepou se Ti ruce :
lukas Kvuli pripadnemu pofukovani na novou spojku, kdyby to na tom useku nekde nekdo prekopl... Na to drive existovala norma, x % delky useku se nechavalo. Jak je to dnes, to nevim.
zero presne jak pise Lukas.. norma uz na to sice neni, ted se to ale bere hlavne podle pristupu terenu a vzdalenosti mezi jednotlivejma kuframa, napr. jestli se k te spojce da prijet autem atd (napr. kdyz bude havarka v zime v mrazu a nahrat a varit kabel v "teple")
miract Ja si nevsimnul, ze je to mezi Brnem a Ostravou, tam jsou ty vzdalenosti asi krapec vetsi. :) Ale mezi panelakama na sidlisti je 170m asi nepotrebnych... Ale jinak vytahnout si optiku v zimne az do vyratyho auta a tam ji varit je vyhoda, to muzu potvrdit. :)