J
janstefan

  • 16. říj 2023
  • Připojil se 5. říj 2023
  • 0 nejlepších odpovědí
  • Bohuzel predpokladam ze objednavka vznikla, protoze jsme se domluvili, ze sluzbu zkusime. Bylo to na IC, takze jsem si mylne myslel ze to pujde do 14dnu zrusit.

    Presne kvuli tomu, ze jsem objednavku rusil, tak jsem potvrdil ze objednavka vznikla. Pro priste je lepsi rozporovat provedeni objednavky jako takove. Ale jak pisete, tim ze jsem se ji pokusil zrusit, jsem akorat potvrdil ze existuje.

    Záznam samozrejmě nemam, ale pokud jim poslu notarsky overenou zadost, tak me udajne zaznam poskytnou. Poslali mi nejaky formular.
    V pozici jednatele jsem nebyl. Jsem zamestnanec.
    Jedna se o zalohovou fakturu. Ano to oni zas nelenili a vyplnene maji vsechno spravne.

    Prave, nejak se mi to rozlezelo, a vypada to ze z hlediska uspory nakladu, na tuto situac bude lepsi zaplatit nez to dale resit s pravnikama. Zkusim radu ohledne datovky. To by pak nebyl treba notarsky podpis na zaznam by meli poskytnout.
    To je dobry napad.

    Diky moc za nazory

    • Nemam dobre zkusenosti. Sluzba ktera neumi filtrovat dle klicovych slov ale pouze dle kategorii je k nicemu. Pry se nekdo od nas z firmy zaregistroval v roce 2017, ale ve firme o tom nikdo nevi (vyloucene to samozrejme neni, v dnesni dobe se musite zaregistrovat vsude).

      Ve chvili, kdy me kontaktovali, jsem pani poslouchal, protoze jsem nejakou podobnou sluzbu chtel vyzkouset. Bavili jsme se o tom, jak to funguje atd. Rekl jsem ji at se jeste ozve. Pri druhem telefonatu vznikla ona obavana zavazna objednavka, s tim ze to vyzkousime. K existujicimi uctu zapli sluzbu, poslali fakturu. Ani jsem si nevsiml ze neco aktivovali, zacal jsem to resit az po zaslane fakture. Musel jsem si obnovit heslo abych se prihlasil. Po jednom dni co me sluzba spamovala, jsem resil, jak ten system lepe nastavit. coz nejde. Následne po tydnu od aktivace sluzby jsem se rozhodl, ze to je k nicemu a zde to vse zacalo. Dokolecka papouskujou "Bohužel objednávku není možné zrušit. Nabídky Vám zasíláme již od roku 2017 a to dle nastavených kategorií. Přehled zasílaných zakázek máte tudíž k dispozici již od této doby. Objednávka byla provedena závazně a služba již čerpána.".

      Zajimave je ze do 26.9. nam zadne maily nechodili, ale oni nam je pry posilali, protoze se tam nekdo nekdy zargistroval. Aktualne jeste neubehlo ani 14 dni a zkousel jsem je pozadat o zruseni objednavky, zruseni registrace i zaslani zaznamu one zavazne objednavky. Vypada to, že se niceho nedorezu. Fakturu jsme zatim neuhradili. nemate s nima nekdo nejakou zkusenost jak proti temto "novodobým šmejdům" postupovat?

      Obavam se ze pokud to neuhradime tak to zacnou soudne vymahat, coz maji ve VOP napsane. Nemate s timto take nekdo zkusenost?

      Nevim, ale takto seriozni firma nevystupuje. Klidne bych to i uhradil, ale pote jak vystupuji se obavam, aby z toho nebylo jeste vice problemu. Dle jejich komunikace a jejich pristupu se ted obavam, co z toho bude. Jeste jsem nemel problem se s kymkoliv domluvit i za cenu, ze bych uhradil napr pomernou cast, za jejich sluzby. V nejhorsim pripade i celou castku, ale ted nemam jistotu jestli budu schopen se jich jeste nekdy nejak zbavit. V podminkach maji toto:

      5.3.8 - V případě neuhrazení platby do data její splatnosti, může být dluh vymáhán soudní cestou.
      5.3.9 - Firma je oprávněna kdykoli po dohodě s Provozovatelem ukončit využívání služby Veřejné zakázky a Provozovatel se zavazuje Firmě pozastavit zasílání veřejných zakázek. Cena uhrazená za službu je však nevratná a v případě zrušení služby ze strany Firmy nebude Firmě nic vráceno.

      Otazka je jestli firma, ktera funguje timto zpusobem bude chtit vubec pristoupit na nejakou dohodu.

      Nemuzete prosim nekdo poradit co s tim.

      Diky moc

      Honza Stefan

    • Nemam dobre zkusenosti. Sluzba ktera neumi filtrovat dle klicovych slov ale pouze dle kategorii je k nicemu. Pry se nekdo od nas z firmy zaregistroval v roce 2017, ale ve firme o tom nikdo nevi (vyloucene to samozrejme neni, v dnesni dobe se musite zaregistrovat vsude).

      Ve chvili, kdy me kontaktovali, jsem pani poslouchal, protoze jsem nejakou podobnou sluzbu chtel vyzkouset. Bavili jsme se o tom jak to funguje atd. Rekl jsem ji at se jeste ozve. Pri druhem telefonatu vznikla ona obavana zavazna objednavka, s tim ze to vyzkousime. K existujicimi uctu zapli sluzbu, poslali fakturu. Po jednom dni co me sluzba spamovala, jsem resil, jak ten system lepe nastavit. coz nejde. Následne po tydnu od aktivace sluzby jsem se rozhodl, ze to je k nicemu a zde to vse zacalo. Dokolecka papouskujou "Bohužel objednávku není možné zrušit. Nabídky Vám zasíláme již od roku 2017 a to dle nastavených kategorií. Přehled zasílaných zakázek máte tudíž k dispozici již od této doby. Objednávka byla provedena závazně a služba již čerpána.".

      Zajimave je ze do 26.9. nam zadne maily nechodili, ale oni nam je pry posilali, protoze se tam nekdo nekdy zargistroval. Aktualne jeste neubehlo ani 14 dni a zkousel jsem je pozadat o zruseni objednavky, zruseni registrace i zaslani zaznamu one zavazne objednavky. Vypada to, že se niceho nedorezu. Fakturu jsme zatim neuhradili. nemate s nima nekdo nejakou zkusenost jak proti temto "novodobým šmejdům" postupovat?

      Obavam se ze pokud to neuhradime tak to zacnou soudne vymahat, coz maji ve VOP napsane. Nemate s timto take nekdo zkusenost? Zaroven by me zajimalo jestli kdyz tech 7k uhradim, jestli pak bude mozne sluzbu vypnout, odregistrovat se a tuto kapitolu uzavrit. Rad bych to vyresil, ale vzhledem k tomu, ze od nas zatim nic nedostali, tak se tvari dost nedosputne.

    📡 Telekomunikace.cz