Dobrý den,
pročítám si příspěvky v tomto diskuzním vláknu a jelikož mám chvilku volného času a mluví se zde také o nás, rozhodl jsem se na pár příspěvků zareagovat.
1) ocior píše - Vidim za tim merenim Alcomu jen ja? - odpověď zní - A vadí to? Nebo snad někdo předpokládal, že si neziskové sdružení Internet pro všechny pořídilo drahé testovací zařízení, aby mohlo jednou za půl roku vydat recenzi nějakého spoje. Naměřené výsledky jsem osobně konzultoval s technikem, který byl u testu přítomen, není zaměstnancem Alcomy a vzhledem k dlouholeté spolupráci má mojí plnou důvěru. Ostatně kdo článek dočetl do konce, jistě narazil na větu - že airFiber po prvním testu nezatracujeme a v dohledné době dodáme zkušenosti z reálného provozu (samozřejmě bez účasti kohokoliv z Alcomy)
2) Cheprer píše - velice zajimave poctenicko. Jsem zvedav na neutralizaci autora. Dodam testy na 5km nasazeni ve meste.... a otevrene... citlivost nic moc... rezerva na unik na tu vzdalenost tragicka... ale propustnost je v jinych cislech nez ma pan v recenzi. A o pár hodin později, rovněž Cheprer již poněkud unešený diskuzí dodává - Jsem rad ze vsechni veri jedne recenzi kterou pokladam za vyser spisovatele, protoze hodlam jeho skvele vysledky zpochybnit, a uvest na pravou miru jak to funguje.