Mám volno tak se tak škrábu v pr... a mám sem takovou malinkou úvahu k zamyšlení.
Nechci si nějak stěžovat, ale zkuste se zamyslet nad tím, co mě připadá nadmíru jasné.
Nabízíme naším zákazníkům to samé co všude ve světě (dotované aktivace, rychlosti +- stejné) má to ale jeden zásadní háček. Cena za jakou služby prodáváme, kterou si sami uměle neustále podrthujeme.
Proč to děláme ? protože každý chceme utrhnout aspoň nějakého toho zákazníka.
v USA se běžně platí za internet okolo 50 Dolarů. V německu za 25Mbit ADSL běžně 25 Euro
Ceny za nakupovaný HW je už +- všude stejný (kromě Asijských států)
a my tady prodáváme internet za trapné 300 proč ? protože kdybychom prodávali za víc neprodáme, jelikož i zákazník není ochotný za službu víc platit.
Další věc, kterou nechápu proč lidé jsou ochotni za mobil platit i 1000Kč měsíčně, ale internet chtějí mít pak za 200Kč (a to že T-mobiulu platí 150kč za mobilní internet který prakticky nepoužívají, 50kč za melodii při vyzvánění a další 300 za nevýhodně zvolený tarif jim už nevadí)
Nevím kam to spěje, jenom vím, že děláme ve špatné branži a něco špatně.. a věřte nebo ne, domnívám se že nikdo z nás kdo nemá 5000 + klientů tak se vždy bude muset silně ohlížet za všemi investicemi
A když dnes ani firmy, které vám volají 20 vteřin po výpadku nechtějí platit víc než 300Kč měsíčně, pak je to opravdu špatná doba.
Jediná možnost by byla celoplošně zdražit (a UPC i O2 to vědí a tím směrem se také vydávají)