hmm, nemám dhcpv6 server v linuxu a sem trochu daleko od domova. Sem rád že sem si doma uzurpnul RBčko a šmudlim to tu na notebooku zapíchnutý v ethernetu :-)
Pokud jsi někde na cestách, tak se máš věnovat milence/menželce/sudu/... a ne nějakých pochybným RC od MKček. :-)
jinak ty časy nevim. Nejsem takovej odborník. Hmm ale jasně, asi by to mělo bejt podle lease time v dhcp serveru. Mohly by tam taky přidat, když už máme timeout, seznam s tím kdy to komu co dalo s odpočtem timeoutu od posledního dotazu. To by bylo hodně cool.
Tohle asi neprojde. Zkrátka bezestavové DHCP bylo určeno pro co nejjednodušší implementaci v krabicích, kdy nic si pamatovat nemusí a je na klientovi, aby v daných intervalech se dotazoval znovu... Myslím, že MK neimplmentuje důležitější věci, jak toto sledovátko IPv6 adres...
Jinak Win7, když jepolžka lifetime v DHCPv6 informační odpovědi přítomna, tak se v daných časech ptá znova, čili po přidání této položky a zapnutém logu máš problém také řešen.
To s tím win8, že to zahodí, pokud tam není timeout, je jen spekulace. Druhá možnost je, že si ty DNS otesutje a když nejedou, kašle na ně.
Máš nějaký vysvětlení na ty ostatní časy v ND?to RA Lifetime atd... něco sem o tom čet ale nějak moudrej z toho nejsem. Defakto to znamená že když to nechám v defaultu tak je to ok.
Některé jsou celkem zajimavé a některé věci tam i chybí...
Defualt hodonoty OK, na co se hodí šahat:
ra-interval - v jakém intervalu (volí náhodně) opakuje ohlášení routeru, pokud to jde přes wifinu, tak dávám kratší časy (10-60), kdyby se něco ztratilo.
ra-delay - minimální čas mezi dvěma vyslanýma RA, pokud o něj klient žádá, 3 sec asi v pohod,ě pokud na LAN není stovky klientů.