Někteří klienti kterým nevysvětlíte (a já je celkem chápu), že mají platit za službu kde měli doposud možnost reklamu vynechat a nyní se na tu reklamu budou muset koukat.
Asi takto kolik z Vás si bude například platit za Netflix nebo jinou tyto služby nabízející společnost a bude ochotných se dívat dobrovolně na reklamu na Netflixu nebo jiné podobné službě? Už chápete? NAŠI KLIENTI ZA TO PLATÍ PENĚZI nám my 4net a ten Primě a Prima jim tam bude cpát reklamu.
Jinak pan Kulda nebyl schopný za celou dobu trvání této věci ani napsat jak vlastně to vysílání bude vypadat, aby jsem to byl schopen říci klientům. Pokud vím tak Prima dala k dispozici 3 verze toho jak má vysílání vypadat. Navíc timeshift se tím dost hodně řekněme slušně zkazí, protože na reálně běžící pořad se už dívat moci nebudete bez reklam mimo jiné. Částečně přeskakovat reklamy půjde teprve poté co se daný pořad úplně celý odvysílá. To víte a zaregistrovali jste to?
Můj požadavek je vždy jednoduchý a logický nakoupit službu tak, aby byla kvalitní a nemusel jsem neustále někde něco řešit. Na tom se asi shodneme všichni tedy pokud nemáte zálibu v tom se nechat prudit od klientů.
A není to jen o tomto. Opravdu nejvíc mne naštvalo přístup v 4net kde slíbili, že je možný propoj v rámci NIX5 všechno jsem nachystal, připravil obvolal, abych když se měla jít tahat optika dozvěděl. Nic dělat nebudeme a nic jsme Vám neslíbili. Výsledek zbytečný dokup kapacity od ČD Telematiky, aby jsme měli funkční služby a jeli ji přes zahraničí. Předtím zbytečná investice do propoje v rámci NIX5, aby klienti měli na přímo přístup k této IPTV službě.
Pak pominu to, že s celkem asi 3 lidma na noc 4net.tv máte jedinou možnost komunikace přes e-mail a jak jsem si všiml tak občas na NOC v noci nebývají takže zřejmě optimalizace nákladů.
Přechod do DC SN asi poslední kapka.
Za mne naprosto neprofesionální přístup. Máme pro Vás řešení na Vaše problémy dáváme Vám výpověď.
Pane Kuldo vzpomínáte si na první schůzku tak je důležité, že se umíte zasmát sám sobě.
Takže řešení pana Kuldy nejen na toto seber se a vypadni a to je přece krásný obchodní přístup.