No já pamatuju dobu, kdy černý uhlí bylo ještě hnědý, dobu kdy jsme používali snad všichni v branži Ebanku, platili online převodem z mobilu při nákupu zboží třeba v extrapointu, karmě, agemu, heartwaru... ještě v dobách s dvouřádkovým monochromatickým displejem na mobilu...Ebanka po fůzi s RB začala být stejný shit jako ty ostatní.
Fio je další takový použitelný partner. I investování je zajímavé včetně aplikace ebrokeru. Takže za mě Fio A+++, mám tam devět účtů k naprosté spokojenosti.
Pokud jde o reklamu, tak ta vždycky musí cílit na většinu, jinak nemá smysl.
Tady bych si vypůjčil příběh filozofa Schopenhauera.
Sluha: Pane, mám špatné zprávy. Ve městě o vás mluví špatně
Filozof: A kdo o mě mluví špatně?
Sluha: Většina
Filozor: Tak to je v pořádku, to mě vůbec nevadí. Většina jsou blbci.
Pokud pláčete nad novým rozhraním, možná jste si nevšimli pod přihlašovacím formulářem velkého zeleného tlačítka "pro vstup do starého internetbankingu klikněte zde"?