Od rána řešíme telefonáty zákazníků, že jim nejde služba SledováníTV. Bohužel se ukazuje, že minimálně na STB Arris 4302 se služba sama nerozjede a je potřeba vypnout/zapnout STB z elektriky. Spousta zákazníků ale tento jednoduchý úkon nezkusí a volají. Resp. zkusili ho včera, a když to nepomohlo, tak dnes už to nezkoušeli
Sledovanitv.cz, diskuze
Taky od rána řešíme jen nefunkční televizi, Arris se musí vypnout ze zásuvky, naštěstí není moc jedinců, kteří hrdinně přepojovali kabely...
Ale překvapuje mě, že od SledováníTV není žádná informace, že by to už bylo finálně opraveno. Na FB nic, na mailu taky nic.
ludvik
Proto jsem uvedl i příklad zpráv, které samozřejmě nemá cenu sledovat zpětně o několik dní, ale o 10 minut, půl hodiny nebo hodinu klidně.
Určitě někdy večer se sedím doma a nemám co dělat, a tak si zprávy můžu pustit online.
Ale často se stane, že z různých důvodů to tak nemusí být - jsem někde na instalaci, mám rozkoukaný film, mám hezkou chvilku s manželkou nebo milenkou :-) , prostě mám nějakou jinou činnost, která mi neskončí přesně v 19:00. A tak MÁM MOŽNOST si to pustit později. Tedy ať už jsem kdekoli a dělám cokoli, tak se nemusím stresovat, že nestihnu začátek svého oblíbeného pořadu.
To platí i pro reality show nebo diskuzní pořady (v čem je problém, když si nedělní otázky Václava Moravce pustím až večer, až se vrátím z lyžovačky?).
Prostě na DVBT2 mám jen možnost koukat online (a SD, pokud to není ČT).
Se SledovaniTV mám stejnou možnost jako ten, co má DVBT2, tedy koukat online, a k tomu mám ještě bonus koukat se i zpětně a v HD.
Ano, není to zadarmo. Kdo chce ten bonus, musí si připlatit.
Ale je to jako když si kupuješ nové auto, taky máš možnost si ho koupit v základní výbavě, nebo se všemi doplňky. A určitě se i tady najdou takoví, kteří budou obhajovat řízení bez adaptivního tempomatu, hlídání jízdních pruhů, nouzového brzdění atd, přestože to výrazně zvýší komfort a hlavně bezpečnost jízdy.
darklogic
Ve 13:15 mi dorazilo tohle:
Vážení partneři,
velmi se omlouváme za včerejší nedostupnost služeb. Jednalo se o rozsáhlý výpadek od 20:20 do 01:00, který byl způsobený technickou závadou na webových serverech.
Problém řešilo celé naše technické oddělení po 5 minutách od zahájení výpadku. Práci nám velice komplikovala doba výpadku (špička sledovanosti). Tato enormní zátěž po zprovoznění služby nám bohužel několikrát opakovaně shodila službu a prodloužila dobu nedostupnosti služby.Příčina výpadku
Chyba v aktualizaci API vyřadila cachování dotazů na EPG. To vedlo ke značnému zvýšení zátěže. Chybu jsme odhalili, aktualizaci vyřadili a upravujeme proces kontroly, která má umožnit včasné odhalení potenciálních problémů.
Zároveň se při této zátěži projevil problém v konfiguraci databázového clusteru, který vedl k jeho pádu a bránil obnově během špičky. Konfiguraci jsme opravili a ještě kontrolujeme.Stále se Vám mohou ozvat klienti, že jim nefunguje některé zařízení. Nejprve doporučte odpojení zdroje a jeho opětovné zapojení, případně restart aplikace SledovaniTV ve SmartTV.
Kompenzace pro klienty
Klientům, kterých se výpadek, dotkl bude od 15. 1. do 15. 2. 2021 automaticky aktivován balíček Filmbox s Filmbox OD.
Zároveň v příloze naleznete vyjádření pro své klienty, které jim můžete zaslat.Ještě jednou se omlouváme za komplikace a děkujeme za trpělivost!
S pozdravem
servisní tým SledovaniTV
Tak napište vlastní verzi.
Bože, první větší výpadek a vy naděláte. Vám nikdy nic nevypadlo? My co máme 4NET a i sledovani.tv tak tento problém je jen kapka v moři co se děje u jiných IPTV
my napsali ze partner sledovanitv mel rozsahly vypadek jak napsali na FB a ze se omlouvaji a davaji mesic filmboxu zdarma a je to
- Upraveno
Aj vy riesite problem s archivom?
Je to nekde oficialne napsany ve smlouve?