Ahoj, klientka rok bez problémů vyžívala TV od T-mobile, za poslední 2 týdny z ničeho nic mezi 19-22 hod nepoužitelné - jak online tak ze záznamu.

Datový tok je v pořádku - zkoušel jsem současné pustit u ní doma HD video /stahovat a běželo to jak bylo nastaveno max.10 M. Tak pochopila že to není možné, když jiné video běží.

Paní zavolala do T-mobile s trochu ostřeji vše objasnila, následující dva dny (dva večery) TV běžela bez problému. třetího dne opět hrůza.

Bylo jí doporučeno navýšení konektivity od poskytovatele. Je možné jím to vůbec nějak dokázat?

Setkal jste se s tím už někdo?

Je možné, že to T-mobile dělá umysleně?

Nejspíš půjde o porodní bolesti při přechodu na H.265, jak jsem psal v jiném vlákně.

Je třeba to brát s nadhledem, nabídnout svou TV platformu, případně to nechat vyšumět. Něco podobného jsem řešil před měsícem se zákazníkem, co má Lepší TV. Na infolince mlžili, pak přiznali něco málo problémů :: a za pár dní to jelo normálně.

my máme málo klientu, TV nespokytujeme.

Co bych měl učinit jako další postup v dokazování T-mobilu, aby ode mě paní neodešla k nim?díky

Pokud nebudes nabizet tv svou, tak si ji budou lidi brat jinde a nebudes z toho mit uz vubec nic. Navic ti zvedaji toky.

jak říkám, TV se nechystáme poskytovat.

V tomto okamžiku jde o to, jak dokázat T-mobile že chyba je na jejich straně (ať už záměrná nebo náhodná) - tím že pustím v danou chvíli HD video postačí?

Jako dalsi postup uzavri smlouvu s KUKI TV o preprodeji jejich TV.

A zacni nabizet TV take.

my máme málo klientu, TV nespokytujeme.

Co bych měl učinit jako další postup v dokazování T-mobilu, aby ode mě paní neodešla k nim?díky

Hlavně s T-Mobile vůbec, ale vůůůůbec nic nevyřešíš. 3 týdny jsme s nima řešil aktualizace geolokačních dat. Kam jsem se dovolal/dopsal tam nikdo nevěděl o co jde. Pořád tvrdili že mají vše správně, ale že to předají technikům na prověření. Nakonec se povedlo přes obchodního zástupce dotlačit info někam dál, obratem se vrátila informace, že mají vše OK ale TV furt hlásila že není dostupná mimo ČR. TM si pořád myslel že naše IP jsou v Rusku. Až když jsem řekl klientovi ať si vezme naší TV nebo ať si objedná net přes pevnou, tak se TV záhadně rozjela.

Přeju hodně štěstí, protože celé osazenstvo podpory ti bude říkat že mají vše OK. A bude ti to tvrdit každý, protože oni chyby nedělají. Navíc tvoje informace se nedostanou dál než k operátorovi a tam to skončí.

Ještě si prověř jakou cestou jde ta TV. Dost možná ti to jede skrz zahraniční konektivitu a tam může být problém. EDIT: pokud se nepletu, tak tohle jedna z IP, na které Tmob TV jede 212.67.66.77 . Zkus si dát trace kudy to jede.

Hlavně s T-Mobile vůbec, ale vůůůůbec nic nevyřešíš. 3 týdny jsme s nima řešil aktualizace geolokačních dat. Kam jsem se dovolal/dopsal tam nikdo nevěděl o co jde. Pořád tvrdili že mají vše správně, ale že to předají technikům na prověření. Nakonec se povedlo přes obchodního zástupce dotlačit info někam dál, obratem se vrátila informace, že mají vše OK ale TV furt hlásila že není dostupná mimo ČR. TM si pořád myslel že naše IP jsou v Rusku. Až když jsem řekl klientovi ať si vezme naší TV nebo ať si objedná net přes pevnou, tak se TV záhadně rozjela.

Přeju hodně štěstí, protože celé osazenstvo podpory ti bude říkat že mají vše OK. A bude ti to tvrdit každý, protože oni chyby nedělají. Navíc tvoje informace se nedostanou dál než k operátorovi a tam to skončí.

Ještě si prověř jakou cestou jde ta TV. Dost možná ti to jede skrz zahraniční konektivitu a tam může být problém. EDIT: pokud se nepletu, tak tohle jedna z IP, na které Tmob TV jede 212.67.66.77 . Zkus si dát trace kudy to jede.

dá se něco zjistit? (první 4 adresy jsou naše)

zatrhni use dns

zaškrtnul jsem Use DNS, výsledek stejný.

Nastav si na mk DNS...

o 13 dní později

Zdravím, tak pán z Tmobile se dotazuje paní na toto:

´´Dobrý den,

na základě řešených potíží u zákaznice XXXXX Veronika tel. XXXXXXX, bych od Vás potřeboval vědět kolik máte povoleno dotazů DNS na servru je možné že z nízkých hodnot jí nefunguje naše T-mobile TV. Děkuji za vyjádření.

S přáním hezkého dne´´

Minule jsem řešil ztrátovost jednoho okruhu, který bere od nas tm a nakonec jsme jim poslali email ze musi mit vadny router a trvalo jim tyden nez ho vymenili :)

Minule jsem řešil ztrátovost jednoho okruhu, který bere od nas tm a nakonec jsme jim poslali email ze musi mit vadny router a trvalo jim tyden nez ho vymenili :)

Aha, no a jak na to mám prosím tě reagovat?

jen rikam ze podpora na tebe bude srat s prominutim :)

obecne je podpora u velkych op´s problemem, delaj z tebe andulu esis nahodou neco sam neposral a pak se to prehazuje ne jako horky brambor ale jako lavovy kamen sem tam jen at to nemam ja.

Nedavno sem resil problem s VDSL u kamosa. Net mrtvy, dle diag modemu neni spojeni na vychozi branu. Modem pro sychr tovarko, to same. Tak jim to kokotum v O2 hlasim co a jak, kybl kecu a zpochybneni esi vubec vim jak vypada modem a ze teda poslo technika po nedeli ( byla sobota) se svym modemem a esi mu to pojede, ze to zacaluju. Druhy den rano se bez jakehokoliv meho zasahu net rozjel.

Dokud sluzba jede jak ma, je to labmada. V pripade poruchy se dostava obycejny clovek do tezkeho problemu ne s tim, ze sluzba nejede, ale s tim aby vubec byl schopny si objednat servis. V tomto tezce exeluje UPC, kdy pokud se neco vydrbe od 23.12 dal, tak smula, servis az po novem roce a to pripadne i placeny. V tomto obdobi odchazi takovi nasrani lide a vim takhle o mnoho lidech, co diky "ochote" ze strany UPC sly radeji na pomalejsi VDSL, ale s tim, ze pokud jim zdechne modem, ze staci zajit do electrowordlu, alzy apod. a koupit si jiny. Ano, otazkou je jak casto modem zdecha, nedavno znamymu zdechl po ani ne 14 mesicich u UPC a zrovna v patek vecir. Uz ty mrdky nevydrzi ani 2 roky...

pokud má někdo nějakou jinou televizi než isp nabízí (třeba tmobile) a má s ní problémy tak vždy může potom nabídnout tu svoji službu a případně poukázat na to že je to lepší služba než měl, ale to ať si každý pořeší sám :)

nás mají také tmobile televizi a nikdo problémy tedy nehlásil... tmobile tv sotjí 200 Kč naše stojí 130 Kč, jediné na co slyší lidé u tmobile tv jsou laciné boxíky u nás sotjí motorola 2,5K s DPH což pro 3 televize ehm ehm, tmobile nabízí potom druhý box zdarma, my ne pač nepovažujeme TV jako tak prioritní službu abychom ji museli dotovat :)

kazdej by mel mejt primarne antenu, at pro druhou treti tv ci jako pomyslnou zalohu, vim o par lidech ale moc jich neni, kdy rikali ze jim exl stb a ze jim to az tak nevadi ze kdyz do tydne to bude tak dobry, ze maj antenu.

Ahoj, klientka rok bez problémů vyžívala TV od T-mobile, za poslední 2 týdny z ničeho nic mezi 19-22 hod nepoužitelné - jak online tak ze záznamu.

Datový tok je v pořádku - zkoušel jsem současné pustit u ní doma HD video /stahovat a běželo to jak bylo nastaveno max.10 M. Tak pochopila že to není možné, když jiné video běží.

Paní zavolala do T-mobile s trochu ostřeji vše objasnila, následující dva dny (dva večery) TV běžela bez problému. třetího dne opět hrůza.

Bylo jí doporučeno navýšení konektivity od poskytovatele. Je možné jím to vůbec nějak dokázat?

Setkal jste se s tím už někdo?

Je možné, že to T-mobile dělá umysleně?

Predpokladam, že má STB arris VIP1113. Existuje software logclient, kterým si z boxu vytáhnete kompletní log.

📡 Telekomunikace.cz