martinko
Za nás takto - servisy jsme zatím řešili v součinnosti s klienty (dosavadní úspěšnost 100%), Zatím to byly jen vadné wifi routery - dodali jsme jim ke dveřím nastavený router a sami si ho vyměnili. Jedenkrát jsme obdobně řešili i vadné rádio - dodali jsme nastavené, uživatel sám vyměnil. Nejvíc jsem se obával výměn kabelů od rádiím k poe zdroji, už jsme taky řešili (a to byl relativně nový UV odolný, podezřelá je kuna) a to tak že jsme dali kabel, uživatel sám natáhl, k rádiu přístup přes žebřík venkem a vnitřní konec podal oknem ven a nalisoval se konektor.
Nové přípojky je to co aktuálně řešíme - zatím se podařilo vyřešit dodaným nastaveným zařízením, kabelem a návodem kde si uživatel zapojí sám. I když za cenu, že někde je provizorně kabel skrz okno a ne úplně ideálně umístěná anténa. Teď začaly poptávky od lidí, kterým nestíhá LTE, tak přemýšlím jak s tím naložit - v domácnostech se mi moc promenovat nechce, nevyřidit to taky ne. Tak budeme spoléhat na maximální odstup od klienta s rouškou (s tím, že nikdo jiný nebude ve vymezeném prostoru)
Výbava je zatím rouška, rukavice, desinfekce, IPA :-) Respirátory snad příští týden.
Ostatní činnosti - TV, tahání kabeláže, zapojování druhých wifi routerů pro rozřiření pokrytí, servis PC jsme pozastavili.