info_adambalko_cz Ne, myslím že je to tím, že podle přesvědčení lidí v ČTÚ co zákazník, to nesvéprávný idiot, kterého je potřeba vodit za ručičku a chránit před zlými operátory.
Ale zkuste si říct zákazníkovi, že mu nedáte k podpisu smlouvu (a nezavedete internet) dřív než přečte celé VoP + Poučení o nakládání s osobními údaji + Specifikaci služby. Aź na velmi světlé výjimky Vás s tím každý pošle tam kde končí záda. Každého zajímá jen měsíční cena a kde to má podepsat, hlavně aby už to fungovalo a platilo se co nejmíň.
No a pak si pár blbců (povětšinou s těmi nejlevnějšími tarify) stěžuje, že jim to chodí pomalu, seká se televize (sharovaný satelit odněkud z Ruska) a hrotí to až k ČTÚ..... na průser je zaděláno. Vzápětí se toho chytí nějaký zbytečný úředník, který jen aby vykázal pracovní činnost tak vymyslí nařízení....
Protože od stolu se to v klidu a v teple zkontroluje a mastí se pokuty, ale aby vytáhli hlavu z ........ baráku a třeba vyrazili na mystery shoppig do terénu, to už je moc práce.
Netvrdím, že máme v pořádku úplně všechno (to asi nemá nikdy nikdo), ale není problém v okolí najít "poskytovatele internetu", co na webu nemají uvedné žádné VoP, ani Návrh smlouvy, jen 6 let starý ceník a nikomu z ČTÚ ani Obchodní inspekce to nevadí. O registraci 60GHz spojů na tom slavném ČTÚ portále ani nemluvím. Další se tváří jako neziskový zapsaný spolek, ale ještě nedávno dělal reklamní akci v paneláku na výhodné připojení k internetu, "čirou náhodou" těsně před tím, než tam T-Mobile začal tahat optiku...