Zdravím, to je sice otázka do budoucna, ale přesto. Ty popisy měření - to snad nelze ani komentovat ve vztahu ke schopnostem většiny uživatelů, z nichž nejméně 40 procent ani neví, jestli mají smlouvu, 80 procent z toho zbytku ji nenajde a počet těch, co ví, co tam je a co to znamená konverguje k nule. Pokud by to někdo jakkoliv zpochybňoval, určitě se dá dokázat, že většina uživatelů po přečtení prvních řádek toho popisu papír odloží z patřičným komentářem - ten bych nechal na nich.
K technické stránce věci: všiml jsem si zcela náhodou, na několika místech nezávisle, že např. při změření VDSL placené např. jako 100Mbit na veřejných měřidlech ukazuje měřič shodně zcela běžně třeba i jen 40 Mbit a kolísavých. Ale - při měření z téhož stroje Mikrotik BT naměří pěkných 89-95Mbit, což je seriózní výkon vůči příslibu. Podrobně jsem to nezkoumal, určitě už na to někdo narazil. Já narážím na to, že v souvislosti se snahou pomoci uživatelům může být tato snaha v případě běžného výskytu i silně kontraproduktivní. Při představě, že jen malá část lidí narazí na tento problém a uposlechne povinně zakotvené rady k reklamaci, tak se případný měřící vůz/y ujezdí. mpcz, 6mar2021