Zdravím,
řeším teď situaci a nemám moc jasno, jak se k tomu postavit.
Před rokem nám jeden uživatel rušil přípojku, s tím, že bude převedena na jeho v té době již expřitelkyni. Přípojku jsme převedli, udělali novou smlouvu, ID přípojky zůstalo stejné.
Teď se nám po roce uživatel ozval, že si nezrušil trvalý příkaz a chce platby za rok vrátit. Za ten rok od něj nedorazilo všech 12 plateb, asi 3x platba nepřišla, tak po upomínce vždy přišla expřítelknyě (aktuální uživatel přípojky) a chybějící platbu hotově zaplatila). ID přípojky je variabilní symbol, takže jsme nevěděli od koho platba na účet přicházela.
Expřítelkyně si údajně myslela, že internet za ní platí pořád původní uživatel a ten nám tvrdí, že za ni rozhodně neplatil a že trvalý příkaz už před rokem rušil, ale kvůli šotku v bance (jeho výraz) ho nezrušili.
Teď mám dilema, na čí vyjádření dát - jestli platby vrátit a rozloučit se s nimi (současná expřítelkyně o nějakém doplacení ani nechce slyšet), nebo to řešit tak, že platby byly přijaty za poskytnutou službu i když je platil někdo jiný a nevracet je.
Zapeklité, že 😁