známý to udělal s Mercedesem Gčkem, přeci je to teréňák, tak to musí dát. dokonce ta starší generace. Přepálili alternátor, přesně jak píše midnight_man a ani v záruku na motor mu neuznali. že tam je vidět jasný zásah do kabeláže
přeci jen 1000W při 12V je prostě 83,3333A a to je síla /nehledě na průměry drátu - to by snad podle výpočtu při 5m kabelu musel být průřez minimálně 62mm !!! - při DC a akceptovatelné ztrátě 2% max/
v tomto případě opravdu invertor bude daleko lepší volba. navíc vyrábí rovnou 230V takže svorky na 4,34A budou v pohodě jakékoli a stačí 3x1.5mm
za mě pokud bych měl mít pohodlí, hodně používal, vždy na hodinu tam, pak zase tam, do toho přejezd. tak bych šel asi do vozíkové varianty generátoru, ty se dnes dělají i pomaloběžné, tedy nehlučné a ještě je tam povětšinou výhoda slušné dodávky vzduchu....a nebo klasické kompresory na sbíječky, i když ty jsou dost slyšet, zase na bazoši jsou za hubičku ;-)