cmgn za mě ideálně předat call centru veřejnou ip, RO přístup na zařízení, a heslo pro ověření identity klienta. Po zavolání klient řekne heslo, call centrum ověří funkčnost zařízení, a v případě potřeby budí nočního technika. Kde zařízení je, jak se klient jmenuje, se v ideálním případě nemusí řešit. Ale to už je trochu scifi. Stejně když klient ve dvě ráno volá, tak jako první ze sebe sype jméno, firmu, město, ...
Mírně mimo téma ...
"Dobrý večer, tady Miloš Zeman, Pražský hrad. Víte pane operatére, my od vás máme internet, a zrovna teď koukám na NHL a nějak se mi to seká. Já tedy vím, že jsou dvě hodiny ráno, ale tohle je play off!"
"Dobré ráno, pane prezidente, můžete mi říci vaše heslo pro komunikaci se zákaznickým centrem?"
"Moment, já to tu mám někde napsané ... Andreji?"
"V pořádku, heslo souhlasí. Hned se vám na to podíváme."